Gå til innhold

SiN Episodes: Emergence ute nå

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

PC Gamer UK gir spillet 85%

"No, there's none of Half-Life 2's occult alien mystique, or FEAR's supernatural spooks, despite the aesthetic similarities. But there is action. Action! Just as if the clapperboard went down on a Bruckheimer death-bonanza and the special effects guy didn't know how to stop the squibs and firecrackers going off. We've seen some remarkably explodey games in the last two years, but SiN seems to have stolen the bloodied crown"

Link

Ser ut som spillet får 18 årsgrense

Link

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også pre loaded spillet på steam,gleder meg til og se om spillet er noe bra.ser ut som et kult skyte spill.

Skrevet

at man faktisk får orginale sin var viktigere for meg en nye sin, håper bare de har oppdatert spillet litt så det funker på nye maskiner.

MEN det er noe deleay med prosseringen av av kjøpet mitt så det har ikke godt gjennom enda og da kan jeg ikke laste ned sin

Skrevet (endret)
har problemer med SIN 1, når jeg prøver å øke oppløsinga

får jeg Window'd verson, altså at spillet ikke dekker skjermen

6074925[/snapback]

Samme her. Går bra i 1024x768 da.

Nå er det ikke lenge igjen før vi kan spille Sin Emergence. Par timer igjen :)

Jeg sitter på jobben så må vente til kveld før jeg får spilt.

Fint om noen kan slenge inn noen første inntrykk så fort det er oppe.

Endret av avanore
Skrevet (endret)

Dette hørtes da kjempefint ut! Gamle SiN var et av mine favoritt-skytespill, ogj eg ser virkelig frem til "oppfølgeren".

Har sett mange videoer, og jeg synes det ligna litt for mye på HL2 når det gjelder grafikk, HUD og lyder som blir brukt. Får håpe at jeg ikke føler jeg sitter og spiller en slags HL2-mod når jeg skaffer det da. :hm:

EDIT: Hva sa forresten omtalen om varigheten på denne første episoden?

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Dette hørtes da kjempefint ut! Gamle SiN var et av mine favoritt-skytespill, ogj eg ser virkelig frem til "oppfølgeren".

Har sett mange videoer, og jeg synes det ligna litt for mye på HL2 når det gjelder grafikk, HUD og lyder som blir brukt. Får håpe at jeg ikke føler jeg sitter og spiller en slags HL2-mod når jeg skaffer det da. :hm:

6076593[/snapback]

Hvis du har steam konto så er det bare å laste det ned nå. Spillet er oppe om noen timer :dribble:

Skrevet (endret)

Da var spillet betalt og nedlastingen er i gang med å starte. Står at det tar 4t og 32min med 256kb/sec, og jeg kan få hastigheten opp til omtrent litt over 500kb/sec, men jeg vil regne med at det går litt tregere.

Gleder meg virkelig nå! :)

Nøyaktig NÅR i kveld er det at spillet blir lansert?

EDIT: Øøøøøh, jeg får lastet ned på hastigheter rundt 20-50kb/sec. Go Steam... :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

jeg var litt overasket over hvor bra SIN var. har ikke spillt det siden 98. og hadde glemt mye av det, Ai'n er jo minst like bra som dagens spill(kanskje ikke så vansklig)

Skrevet (endret)
Da var spillet betalt og nedlastingen er i gang med å starte. Står at det tar 4t og 32min med 256kb/sec, og jeg kan få hastigheten opp til omtrent litt over 500kb/sec, men jeg vil regne med at det går litt tregere.

Gleder meg virkelig nå! :)

Nøyaktig NÅR i kveld er det at spillet blir lansert?

EDIT: Øøøøøh, jeg får lastet ned på hastigheter rundt 20-50kb/sec. Go Steam... :hrm:

6076661[/snapback]

Sikkert mange som laster ned nå. Er vel under 2 timer igjen nå. Det står på steam når det slippes ut med klokkeslett hvis jeg ikke tar feil.

Edit: Unlocking at 10am PDT, 1pm EST, 6pm GMT

Endret av avanore
Skrevet

10/05/06

10am - PST

11am - mountain

12 noon - central

1pm - Eastern

5pm - GMT

6pm - UK (BST)

7pm - Most of mainland europe

11/05/06

1am - AUS western

3am - AUS Cental

Det betyr at vi har det kl 19 :)

Skrevet

Fant denne på et forum :D

ice cubes for coke CHECK

phone to call the pizza delivery CHECK

additional batteries for optical mouse just in case CHECK

6hours free time CHECK

girlfriend sent to one of those lame all girls party CHECK

preload CHECK

Var ikke den store interessen her på forumet. Er det bare noen fåtall som gleder seg til dette?

30 min igjen!

Skrevet
Skulle jo komme 18.00 JO!  :(

6077494[/snapback]

Du mener 19 vel. Jeg sitter på jobben så får ikke testet det. Fint om noen kan gi første inntrykk når det er oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...