paalbetten Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en Opel Vectra 2.0, men en av hovedfaktorene for at jeg vil ha denne bilen er denne stylingen her: Jeg ser at noen stylingprodukter har TüV- godkjenning, men det står ikke noe om det på denne stylingen (Eyecandy Racing).... Så er spørsmålet mitt: Kan man style bilen sin slik, uten at vegvesenet går amok og tvinger meg til å ta alt av? På forhånd takk for all hjelp! Endret 8. mai 2006 av paalbetten
trondiz Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Mitt svar på det er at du kan ringe til biltilsynet å spørre. De kan som regel svare på om det er lovlig. Etterpå kan du fortelle oss hva de sa Personlig så tror jeg ikke atr ett breddekit skal ha noe å si for godkjenning av bilen.
Zozzy Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Enig der kremt... Kjør litt mere stil? Ikke bare mest mulig 2 Fast 2 Furious Edit; men det er jo Opel da. (opel i 2F2F)?? Endret 13. mai 2006 av Zozzy
Republic3D Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg hadde en Vectra B, 1.8 CD en gang... utrolig god bil å kjøre, og med mye utstyr. Var automatgiret, så det var vel mest en cruiser...
apegryn Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) fangere trenger vel ikke TÜV godkjenning? Endret 14. mai 2006 av tronni_87
kremt Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Beklager så meget Endret 14. mai 2006 av kremt
nikk0 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 HALLO! Greit nok, stylingen var ikke helt min smak heller. Men det er da for pokker ingen grunn til å begynne å slenge dritt! Vist dere ikke har noe konstruktivt å komme med kan dere heller holde kjeft..! Men til trådstartet må jeg si at jeg ikke vet ang. TÜW godkjenning på styling, har aldri hørt om TÜW på styling før ei gang, men jeg er heller ikke veldig inn i det så. Så for å få ett god svar på det, ville jeg ha sendt en mail til biltilsynet, med godt formulerte spm, og bildene av det akuelle kitet. Da det er sagt, så synes jeg også, som kremt her sier, at det er feil fremgangsmåte å kjøpe bil på.. Men det er nå min mening bare.. Lykke til med bilkjøp!
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Flere kommentarer alá "Da er du sprengt i hodet" eller lignende, belønnes med advarsler. Anbefaler at de det gjelder fjerner smålige kommentarer fra sine poster. Hørt om å holde en viss form for høflig tone før?
Republic3D Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Til Paalbetten: Opel Vectra B er en kjempefin bil! Veldig god å kjøre, og du får mye kul styling til den også. Ikke hør på drittslenging fra en del av folkene her. Hadde en slik Opel en gang, og det er eneste bilen jeg har angret på at jeg har solgt.
Zozzy Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Det var ikke noe stygt mot Paalbetten jeg var ute etter.. Jeg fortalte bare hva jeg syntes. Opel er en kjempe fin bil, å beklager at jeg ikke liker slik styling. Lykke til med bilen.. Endret 15. mai 2006 av Zozzy
Audi247 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Vist bilen endrer lengde eller bredde etter stylinga er slengt på kan biltilsynet være litt smalsynte, om du sjønner hva jeg mener. Jeg ville printa ut noen bilder av vectraen med styling kit'et montert på en bil(slik det bilde du viser i posten) og stukket nedom biltilsynet og spurt etter deres mening og prøvd å få et "løfte" om at det ikke blir noe stress neste gang du kommer å viser bilen. Syns det er utrolig barnslig oppførsel å begynne å slenge drit om body kit'e. Han spurte ikke om deres mening om kit'e.. Har dere så jævlig mye imot det så start en egen tråd om det og snakk drit der, spar oss for sånne irriterende kommentarer! Endret 15. mai 2006 av In5ErT
Zozzy Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vingen skal vere slik at den eventuelt ikke kan "fange" opp syklister. Altså når du ser den foranfra, skal den ikke stikke ut på sidene. Framme skal det ikke vere farlig for eventuell påkjøring. Ikke spiss liksom. Men gjør slik som In5ErT, ta noen bilder å få de til å se på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå