Gå til innhold

Stillegående vifte som kjøler bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hmm: i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt :roll:

kunne også hatt noen tips :no:

anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg :thumbup:

EDIT: det kan bli litt dyrt da ;)

vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem :cool:

Endret av jossy
Skrevet
hvilket kabinett har du?

6069334[/snapback]

bare se hvilket merke / type kabinett, så går du inn på hjemmesiden til de som har lagt kabinettet (søk på google), og se etter noe som ligner mest på ditt :p

Skrevet

Eller enda enklere: åpne kabinettet, ta et måle bånn og mål hvor hviften skal være. Hvor stor avstand er det mellom skruefestene... horsontalt eller vertikalt, det er det samme. er det 80mm, 92mm eller 120mm?

Skrevet
:hmm:  i dag bruker jeg de viftene jeg fikk med thermaltake kabinettet mitt, jeg blir ganske gal i hodet av det bråket. sitter du å gamer ut på natta, blir du så svimmel til slutt av det bråket at du holder på å besvime til slutt  :roll:

kunne også hatt noen tips  :no:

anyway, jeg har sett rundt på komplett.no, endte opp  med å bestille en vifte styring, så det jeg annbefaler, er å kjøpe noen skikkelig hardcore vifter som bråker sånn som mine, som du kan stille ned og opp som det passer deg  :thumbup:

EDIT: det kan bli litt dyrt da  ;)

vifter + viftestyring kommer fort opp rundt 500. lappen... men har du penger så er nok det ikke noe problem  :cool:

6087058[/snapback]

Jeg ville heller kjøpt SilenX(!), MIST eller Papst og få vifter som er effektive og støysvake ;)

Skrevet

Jeg har 1x 120mm "14"dB på min Ninja + det kommer 2x 120 11dB i kabinettet snart. Jeg er fornøyd med 14dB'n. Må bare skru ned hastigheten bitte litt. Den flytter på så mye luft at luften lager lyd :p ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...