sjantiok Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg trenger et bildefremvisningsprogram som kan vise bilder fra flere foldere og underfoldere for sammenligning det handler her om tusenvis av bilder som må sorteres og katalogiseres. Jeg ønsker og utføre mest mulig av jobben i et program. Forslag mottas .
askt Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 ACDSee er nok det beste. Har mulighet for å bla gjennom bilder i undermapper, og for kopiering/flytting bildene mens de ses på via tastatursnarveier.
superdigg Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:39, skrev askt:ACDSee er nok det beste. Har mulighet for å bla gjennom bilder i undermapper, og for kopiering/flytting bildene mens de ses på via tastatursnarveier. Jepp ACDSee ruler. Det er bare best så jeg henger meg med på anbefalingen til askt.
Bisarre Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jepp... Ikke rart at det programmet blir kåret til kongen på haugen, gang på gang.
Os|r|s Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Det er et bra programm, men de nyere versionene har et irriterende systray ikon som er vanskelig å fjerne. finne de riktige knappene that is.. men AC er nok programmet du leter etter :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå