Gå til innhold

Er Gudfaren best på PC eller PS2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PC ingen tvil, grafikkmessig ivertfall, men spillemessig veit jeg ikke, kontrollene kan være litt krunglete i starten men du blir vant med det fort. Hvis du har problemer med å bli vant med kontrollsystem, og ikke har en bra gamepad til pc, vil vel ps2 være det rette valget. Jeg liker PC best jeg da, men er opptil en og hver å bedømme det!

Skrevet

Ikke finn på å kjøpe det på PC!

Kontrollene er helt umulige, og det er heller ingen mulighet for å bytte. :no:

Grafikkmessig sett vet jeg ikke så mye, bare at jeg ville kjøpt dette på PS2 om jeg kunne fått sjansen en gang til :)

Skrevet (endret)
Ikke finn på å kjøpe det på PC!

Kontrollene er helt umulige, og det er heller ingen mulighet for å bytte. :no:

Grafikkmessig sett vet jeg ikke så mye, bare at jeg ville kjøpt dette på PS2 om jeg kunne fått sjansen en gang til :)

6064441[/snapback]

Det kommer ann på hvor god du er til å venne deg til nytt kontrollsystem, er krunglete system i starten, men mange kommer fort inn i det, så man må gå etter hvor fort man kommer inn i nye kontrollsystemer

PS: Følte ut som jeg gjontok meg selv ivertfall 2 ganger i den posten :whistle:

Endret av The_dark_lord
Skrevet (endret)

Kommer helt an på hvor vant du er med skytespill på PC og konsoll. Personlig ville jeg ha foretrukket PC-versjonen da den har mye bedre grafikk, og da jeg i tillegg ikke er noe god på skytespill til konsoll.

Føler du at skytespill er greit på konsoll, skal det ikke være noe problem.

De to versjonene er helt like, stort sett. Eneste forskjell er at PC-versjonen har bedre grafikk (og at grafikken kan stilles inn), samtidig som at PC-versjonen kan patches.

Et annet pluss er jo at PC-versjonen er billigere. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

Sammendrag: (ja, jeg kan skrive et jalla-sammendrag siden jeg kjeder meg)

Har du god nok PC til spillet, og liker å spille forann PC'n:

=KJØP TIL PC

Har du enten for dårlig PC eller liker bedre å spille forann PS2 boksen din:

=KJØP TIL PS2

Jeg håper du blir fornøyd med uansett hva du kjøper deg.

PS. Denne konklusjonen var ikke bestilt, så jeg skrev den uten ekstra kostnader.

Skrevet

Styring på biler, er Mye bedre på PS2, enn det er på PC.

Blir bare vinglete kjøring nesten på PC.

Anbefaler deg å kjøpe det til PS2.. :)

Skrevet

Synes kontrollene var helt fine på pc jeg, enten er jeg ubersmart eller så blåser dere hele greia ut av proposjoner :hmm: velg selv ;)

Skrevet

etter min menigng....uten tvil best på PC.... er som å :wallbash: når man skal spille spill som krever sikting med våpen på PS2... å styre et sikte med mus er über...i forhold til analoge stikker... dessuten ble det nevnt at kontrollene er vanskelige...ehh....nope... egentlig ikkje det nei...det går dessuten an å forandra dei....

og når det kommer til slå styrken så mener jeg at det går an å variere den med hastigheten på musa når du slår....litt usikker på den...

ellers vil eg bare sei at Gudfaren er et greit nok spill, men ikkje stort mer enn en "high tech" utgave av GTA3 og GTA-SA...

får nok litt mer ut av det når man har sett filmene (har det ja) men alikevel...

mange som er uenige med meg nå sikkert, men vil bare sei at eg seie MIN meining og forvente - eller forlanger ikkje at alle skal være enige :D

Skrevet

Hvorfor fortsetter folk å poste i denne tråden? Trådstarter har ikke svart etter sitt første innlegg - han har faktisk ikke vært inne i tråden her! Har ikke peiling på hvorfor han startet denne tråden i det hele tatt. Han var vel bare forferdelig glup da... :roll:

Skrevet

Tipper han erfarte at gudfaren er antistoffet til et bra spill, og innså at det ikke ville være verdt å spille på noen av konsollene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...