Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg bestemte meg for å bestille GW:F collectors edition fra play.com ca. en uke før utgivelse (org. 27 arpril), og på play.com hadde de mamma sitt gamle visa kort inne ferdig og alt, så jeg bare bestillte da den 3 mai når de hadde fått inn spillet fikk jeg en e-post hvor det stod at credittkortet ikke ver gyldig, senere den dagen spurte jeg mamma hvorfor og hun sa at hun hadde byttet bank og derfor var ikke det gamle visa kortet gyldig lengere da gikk jeg til play.com og forandret visa opplysningene og tenkte at det skulle ordne seg, men nei da, de har enda ikke gjort en dritt siden jeg foradret. Det står bare processing og at jeg ikke kan avbryte bestillingen så jeg lurer på hva jeg skal gjøre, har ikke funnet suport mail adressen så hvis noen vet den eller finner den vennligst skriv den i denne tråden ellers blir jeg vel nødt til å ringe play.com for å spørre du hva F*** som skjer.
adawen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 I bestillingsbekreftelse fra Play.com If you have any queries in relation to the above order, please contact our Customer Service department at [email protected]
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) I bestillingsbekreftelse fra Play.comIf you have any queries in relation to the above order, please contact our Customer Service department at [email protected] 6063751[/snapback] jeg er vel ikke så god på sånnt men takk alikevel Endret 8. mai 2006 av pappman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå