Gå til innhold

GW:F bestilling på play.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg for å bestille GW:F collectors edition fra play.com ca. en uke før utgivelse (org. 27 arpril), og på play.com hadde de mamma sitt gamle visa kort inne ferdig og alt, så jeg bare bestillte

da den 3 mai når de hadde fått inn spillet fikk jeg en e-post hvor det stod at credittkortet ikke ver gyldig, senere den dagen spurte jeg mamma hvorfor og hun sa at hun hadde byttet bank og derfor var ikke det gamle visa kortet gyldig lengere

da gikk jeg til play.com og forandret visa opplysningene og tenkte at det skulle ordne seg, men nei da, de har enda ikke gjort en dritt siden jeg foradret. Det står bare processing og at jeg ikke kan avbryte bestillingen

så jeg lurer på hva jeg skal gjøre, har ikke funnet suport mail adressen så hvis noen vet den eller finner den vennligst skriv den i denne tråden :)

ellers blir jeg vel nødt til å ringe play.com for å spørre du hva F*** som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
I bestillingsbekreftelse fra Play.com
If you have any queries in relation to the above order, please contact our Customer Service department at [email protected]

6063751[/snapback]

jeg er vel ikke så god på sånnt :blush:

men takk alikevel :)

Endret av pappman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...