Gå til innhold

hva liker du med Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis man liker å fly, spill en fly simulator. Og hvis man liker helikoptre, spill Comanche 4 eller lignende :p

6063125[/snapback]

Tull.. Liker ikke sånn realistisk avansert tull :p

Jeg liker heli jeg (Har jeg sakt det før?)

Vistnok så flyr jeg både heli, jagerfly og er inf i klanen, men heli er morsomst å holde på med når man blir skikkelig god til det.

Eneste som kan ta heli om man er god, er fly-MG'n og bil-MG'er.

Å sveve rundt et flagg i gunner setet slik at stingeren ikke kan gjøre en dritt, mens du sitter i chaingun'en og skyter alt som beveger på seg er bare :wub:

6063096[/snapback]

mener du da at du sitter uten pilot og at det bare er deg i flyet når du er co-pilot?

6063147[/snapback]

I'm a one-man pilot. Jeg snakket foresten om HELIKOPTER, ikke fly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe :) Er ikke så avansert når man setter seg inn i det :D

6063201[/snapback]

Tull, jeg har prøvd LockOn, og etter 1 måned fikk jeg endelig tatt av fra flyplassen, men ga helt opp å finne ut hvordan jeg skulle skyte.

Foresten, jeg liker ikke det når sånne homser sitter å forteller deg med en kjapp stemme hvordan du gjør ting, og plutselig forsvinner om du kommer borti noe, så jeg skippa treningen :blush:

Skrevet
selv liker jeg å spille bf2 av 100 grunner, orker ikke skrive alle :p

6061345[/snapback]

Så skriv noen da.

Du vil jo at vi skal gjøre det samme.

Dette går vel også under ordet "telletråd" hvor alle sammen bare spammer ned for å få postcount.

Jeg HÅPER denne blir stengt.. Sorry

6061356[/snapback]

hold nu kjeft, bare idioter bryr seg om hvor mange poster de har på dette forumet!

(jeg skal skrive hvorfor jeg liker BF2 etterhvert, når andre har skrevet litt)

6061505[/snapback]

Hvem bryr seg om hvor mange medaljer du har i BF2? :roll: Samme sak.

Skrevet (endret)

Vistnok så flyr jeg både heli, jagerfly og er inf i klanen, men heli er morsomst å holde på med når man blir skikkelig god til det.

Å sveve rundt et flagg i gunner setet slik at stingeren ikke kan gjøre en dritt, mens du sitter i chaingun'en og skyter alt som beveger på seg er bare :wub:

6063096[/snapback]

Off topic da men :( :

Dette viste ikke jeg gikk an... Du kan altså sveve helt stabilt/evnt snurre rundt flagg i helikopter og sitte i gunnersetet ?

Forresten, bruker du mus eller stick til å fly...

Da håper jeg de fjerner muligheten til å bytte sete i attackhelis ved neste patch ;)

Endret av [^..^]Christian
Skrevet (endret)
Christian,08/05-2006 : 18:18]

6063096[/snapback]

Off topic da men :( :

Dette viste ikke jeg gikk an... Du kan altså sveve helt stabilt/evnt snurre rundt flagg i helikopter og sitte i gunnersetet ?

Forresten, bruker du mus eller stick til å fly...

Da håper jeg de fjerner muligheten til å bytte sete i attackhelis ved neste patch ;)

6063796[/snapback]

Seff går det ann.

Men det krever litt "skillz" :p

Det er ikke enkelt, men når før man mestrer det så går det.

Selvfølgelig må man bytte tilbake noen ganger for å stabilisere helikopteret igjen, men det er effektivt.

EDIT: Jeg bruker bare mus og tastetur.

Joysticken står på siden til de gangene jeg må kjappe meg å løfte på snuten fra helipaden og skyte ut en tvg mot fiendlig heli som står i rape posisjon ;)

Seriøst.. Jeg husker IKKE hva topic'en handler om.

Skal sjekke etter jeg har trykket "Oppdatér post" :p

EDIT 2: "hva liker du med Battlefield 2?"

Er ikke såå off-topic da. For det er jo dette jeg liker :p

Endret av Steina
Skrevet (endret)
jeg liker TEABAGGING :p

6063920[/snapback]

Du perverste Off-topic'er. :ermm:

EDIT: Nå sjønner jeg LITT mere hva du snakker om.

Men fortsatt..

(Jeg gjør vistnok det samme om det er noen jeg kjenner :p )

Endret av Steina
Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Teabagging

Simulated teabagging has become a common practice in many online multiplayer video games. The ability to make a character crouch has made this practice a rather common way for players to taunt and humiliate their opponents after a kill. The player will move their character on top of the victim's corpse and crouch on top of its head, sometimes repeatedly moving up and down. While it is most common in first person shooters, this practice has also appeared in some other videogame genres such as MMORPGs.

Skrevet
http://en.wikipedia.org/wiki/Teabagging

Simulated teabagging has become a common practice in many online multiplayer video games. The ability to make a character crouch has made this practice a rather common way for players to taunt and humiliate their opponents after a kill. The player will move their character on top of the victim's corpse and crouch on top of its head, sometimes repeatedly moving up and down. While it is most common in first person shooters, this practice has also appeared in some other videogame genres such as MMORPGs.

6064137[/snapback]

:!:

åja, så det er det det er :p

det gjør jeg av å til :w00t:

Skrevet
Jaja, men nå er ikke dette grunnen til at jeg spiller BF2 iallfall. :ermm:

6064175[/snapback]

nei nei, det er ikke grunnen til at jeg spiller bf2 :p

det er bare artig å gjøre det når man vet at det er mennesker som ser det :w00t:

Skrevet
Jaja, men nå er ikke dette grunnen til at jeg spiller BF2 iallfall. :ermm:

6064175[/snapback]

nei nei, det er ikke grunnen til at jeg spiller bf2 :p

det er bare artig å gjøre det når man vet at det er mennesker som ser det :w00t:

6064198[/snapback]

Joa, og de roper som regel når jeg ligger på dem; "MEDIC!!" :evil::p

Men faen, nå har jeg lyst på inf match @ karkand elns :(

Skrevet (endret)

Hva liker [tlv] Zevs med BF2?

Store åpne baner

Små trange baner

Som gir mye frihet

k0z å fly

Inf er det masse k0z i

Utfordre seg selv

Med å utfordre sitt eget skillnivå

Krever mye sammspill

Miljøet! :love:

Sammholdet i klanen :love:

TDL :love:

Endret av Zevs.
Skrevet
grunnen til at jeg spiller er vel ikke TEABAGGING men det er litt ekstrsa gøyå gjøre det på noen folk, spesielt synes jeg at commandereer gøy :p

6067648[/snapback]

før syntes jeg commander var artig, har jo ca 10000 commander score

men nå er jeg beynt å gå lei av en eller annen grunn :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...