Gå til innhold

FL-Studio: fil korrupt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Link til den originale tråden.

Ok, siden dette er såpass viktig, og jeg tror flere leser denne kategorien enn 'Musikkskaping', lager jeg en tråd her også.

Da jeg skrudde på PC'en i går kveld, gikk jeg innpå FL-Studio og skulle jobbe med sangen min. Da fikk jeg en "litt" sur melding. "The file may be corrupt". :ohmy:

Hva skal/kan jeg gjøre. Er det noen som har hatt dette problemet tidligere og som har klart å fikse det? Eller er 3 ukers arbeid gått rett i dass?

Og ja, jeg hadde samme fila liggende på 2 forskjellige disker, men begge er "korrupt". :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Link til den originale tråden.

Ok, siden dette er såpass viktig, og jeg tror flere leser denne kategorien enn 'Musikkskaping', lager jeg en tråd her også.

Da jeg skrudde på PC'en i går kveld, gikk jeg innpå FL-Studio og skulle jobbe med sangen min. Da fikk jeg en "litt" sur melding. "The file may be corrupt".  :ohmy:

Hva skal/kan jeg gjøre. Er det noen som har hatt dette problemet tidligere og som har klart å fikse det? Eller er 3 ukers arbeid gått rett i dass?

Og ja, jeg hadde samme fila liggende på 2 forskjellige disker, men begge er "korrupt".  :dontgetit:

6060817[/snapback]

hvilken fil er det som er korrupt? Save fila til sangen din? Om den er korrupt, skal du nokk slite med og få fikset den tror jeg.

Skrevet

Selve FL-Project fila, ja.

Jeg skal prøve å installere FL på nytt når jeg kommer hjem. Et vakt forsøk, ja, men det skader ikke å prøve.

Skrevet
Selve FL-Project fila, ja.

Jeg skal prøve å installere FL på nytt når jeg kommer hjem. Et vakt forsøk, ja, men det skader ikke å prøve.

6060830[/snapback]

Om det ikke er en av systemfilene til selve programmet så tviler jeg på at det funker, men for all del. Vert ett forsøk :) hvilken type musikk mekker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...