Kanetheheatsink Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Driver å lager litt småspill med RPG maker 2000. Nå i det siste har jeg gått litt lei av å se de samme objektene hele tiden og lurer på om det finnes noen sider der jeg kan laste ned flere objekter eller events og lignende Noen som kan finne noen? Fant ikke noe selv... Og en ting til Hvordan kan jeg få eventsene til å slette seg selv etter de har skjedd? Mvh. Lasse
Kanetheheatsink Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 "This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible." Jaha?
Gargarath Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Rart, den brukte å være stor.. prøv her da: http://www.rrrevolution.com/visuals/index.php?cat=3
Sponis Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Rart, den brukte å være stor.. prøv her da: http://www.rrrevolution.com/visuals/index.php?cat=3 6058643[/snapback] Det er ikke til RPG Maker 2000....
D4NY Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hei! Driver å lager litt småspill med RPG maker 2000. Nå i det siste har jeg gått litt lei av å se de samme objektene hele tiden og lurer på om det finnes noen sider der jeg kan laste ned flere objekter eller events og lignende Noen som kan finne noen? Fant ikke noe selv... Og en ting til Hvordan kan jeg få eventsene til å slette seg selv etter de har skjedd? Mvh. Lasse 6057772[/snapback] Jeg fikk heller aldri eventsa til og slette seg sjølv etter at dei va "brukt" det var derfor eg slutta
Gargarath Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hei! Driver å lager litt småspill med RPG maker 2000. Nå i det siste har jeg gått litt lei av å se de samme objektene hele tiden og lurer på om det finnes noen sider der jeg kan laste ned flere objekter eller events og lignende Noen som kan finne noen? Fant ikke noe selv... Og en ting til Hvordan kan jeg få eventsene til å slette seg selv etter de har skjedd? Mvh. Lasse 6057772[/snapback] Jeg fikk heller aldri eventsa til og slette seg sjølv etter at dei va "brukt" det var derfor eg slutta 6076822[/snapback] Enkelt. Bruk local switch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå