Gå til innhold

Websider med GOD design postes her!

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
John Dahlbäck

7718343[/snapback]

Nå har jeg tittet igjennom det meste i denne tråden, og jeg må si det var mye stygt her. Dette var nesten den eneste sida jeg likte, selv om fargene ikke var 100% etter min smak. Bloggen til Veerle er selvsagt også bra. Spesielt sidene Matsemann linket til, holdt ikke mål.

Endret av attach
Skrevet
Er det ikke sånne Photoshop brushes man kan laste ned fra nettet et eller annet sted, kanskje?

8248152[/snapback]

Jo, men det kan hende de har lagd disse selv.

Skrevet

Runar:

Ok, så du vet ikke om et sted jeg kan få tak i gratis brushes? Orker ikke Google :innocent:

Judofyr:

Mhm, det var to kjempebra sider! Må skaffe meg en slik side jeg óg, siden den var jo så bra:P

Skrevet
deviantart.com har mange fine brushes. Der kan du bli sittende en del timer for å si det sånn.

8250179[/snapback]

Det var en farlig side, mann. :dribble:

Skrevet
John Dahlbäck

7718343[/snapback]

Nå har jeg tittet igjennom det meste i denne tråden, og jeg må si det var mye stygt her. Dette var nesten den eneste sida jeg likte, selv om fargene ikke var 100% etter min smak. Bloggen til Veerle er selvsagt også bra. Spesielt sidene Matsemann linket til, holdt ikke mål.

8246839[/snapback]

Da kan du poste inn de du selv synes er fine :cool::D

Skrevet
O_o!

Deviantart.com hadde mye bra!

Men et dumt spørsmål...åssen legge til de til i Photoshop?

8250604[/snapback]

Adobe --> Photoshop CS2 --> Presets --> Brushes

Skrevet
Target Scope Hosting

Target Scope

Digger disse andre verdenskrig designet  :D

7535208[/snapback]

Beklager, men jeg kan ikke si meg enig med deg.

Stygg og ikke spesielt bra typografi. I tillegg er det flash. Noe som gjør at det knapt kan kalles en webside.

En pen jeg har kommet over i det siste; Future of online advertising

I tillegg er Calia tannklinikk utrolig pen. Utrolig ren og behagelig. (Tilgi meg vis jeg har nevnt den før)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...