gamerman Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei Jeg har nettopp kjøpt et spill og jeg trenger å kunne lage et Dvd Image slik at jeg slepper å bruke dvden hver gang jeg skal spille. Hvordan gjør jeg dette ? Takk på forhånd
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 La oss se. Det er sikkerhetskopi av et spill du allerede eier, som du lagrer på harddisken, for å slippe å sette inn DVDen når du skal spille. Ser ikke noe galt i det.
redsword Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 du har rett Agressive:) har han lastet ned spillet så har det vært noe annet. kan jeg få spørre om hva Alcohol 120% er? noen sier du kan gjøre ditt å datt med det..
gamerman Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Tror alchohol er noe lignende daemon tools. Jeg bruker daemon tools til images slik at jeg slepper å sette i dvden på spill
DurinVIII Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Det er vel ikke det at dette i seg selv er ulovlig, men at denne informasjonen kan brukes til ulovlig/pirat/whatever-virsomhet.
Black Star Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Det er pr. i dag lov å laste ned, kopiere og bruke piratkopier av musikk og film til privat bruk. Å lage sikkerhetskopier av spill og programvare er i følge norsk lovgivning derimot straffbart. Denne tråden stenges med den begrunnelse (vi er forpliktet til å stenge tråder som inneholder spørsmål om og hjelp til å utføre ulovlige handlinger).
Anbefalte innlegg