Gå til innhold

Spill til laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en HP Pavilion ze2247 (1GB ram, AMD Turion, 1.6GHz, ATI Radeon Xpress 200M skjermkort) nå, og har ikke spilt spill på en stund pga press med eksamen og diverse andre ting. Men nå går eksamensperioden mot slutten, og jeg har lyst til å spille litt igjen. Må innrømme at jeg savner det.

Har noen forslag til hvilke spill jeg kan spille, spesielt spill som har blitt gitt ut i 2006, ettersom jeg ikke har fått de noe særlig med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Om det skjermkortet har delt minne, så kan du glemme spilling. Uansett så er det veldig svakt, så du kan nok ikke kjøre krevende spill.

Mange liker Battlefield 2, men jeg tviler på at det vil gå.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet

Vel, å si at spilling er umulig med delt minne er nå kanskje å ta litt vel hardt i. Du kan kanskje slite med de mest krevende spillene (Battlefield 2, Oblivion etc), men det finnes et hav av spill der ute som du kan spille.

Hvilke genre liker du? Og hvilke spill har du likt tidligere?

Skrevet

Du kan jo spille litt eldre strategispill, slik som Age of Empires 1, 2 og 3(3ern skal fungere i det systemet) ellers så har du Cossacks, eller spill som f.eks Scratches eller Hearts of Iron. Lette spill å kjøre med bra gameplay :)

Skrevet (endret)
Tibia :p

Click Me

Synes det er morsomt og det krever ikke akkurat mye av grafikk minnet :!:

6061244[/snapback]

Har fått total Tibia-fobi etter at jeg spilte det en stund... Min anbefaling er... IKKE SPILL TIBIA! Hva som helst, bare ikke det :no:

Endret av Zathardor
Skrevet (endret)

Liker du strategi? Da anbefaler jeg Heart Of Iron:Doomsdayn funker bra på det oppsettet der. Det er mulig Vietcong2 går også, men tviler litt på det.

Endret av Dark Archon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...