Gå til innhold

Problemer ved installasjon av Mafia


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hadde tenkt til å installere Mafia på den nye pcen min, men har et stort problem!

Installasjonen begynner helt vanlig; den installerer CD1 og jeg får beskjed om å sette i CD2. Dette gjør jeg og alt er helt fint, men helt på slutten av CD2 stopper den! Dette er rett før den skal be meg om å sette inn CD3!

Har prøvd mange ganger nå, men den stopper på samme sted hele tiden.

 

Noen som vet hva som kan være feil?

CD'ene er ikke spesielt ripete, så det er nok ikke det som er problemet.

Men jeg har hørt at Mafia ikke vil la seg innstallere på noen nyere PC'er? Noen som har fått med seg dette?

Specsene er forøvrig:

 

3,2 GHZ

1024 MB Ram

6600GT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Hadde tenkt til å installere Mafia på den nye pcen min, men har et stort problem!

Installasjonen begynner helt vanlig; den installerer CD1 og jeg får beskjed om å sette i CD2. Dette gjør jeg og alt er helt fint, men helt på slutten av CD2 stopper den! Dette er rett før den skal be meg om å sette inn CD3!

Har prøvd mange ganger nå, men den stopper på samme sted hele tiden.

 

Noen som vet hva som kan være feil?

CD'ene er ikke spesielt ripete, så det er nok ikke det som er problemet.

Men jeg har hørt at Mafia ikke vil la seg innstallere på noen nyere PC'er? Noen som har fått med seg dette?

Specsene er forøvrig:

 

3,2 GHZ

1024 MB Ram

6600GT

6047267[/snapback]

 

Hei! Hadde akkurat samme problemet og det løste seg ved at jeg deaktiverte brannmur/antivirus programmer og evt alle andre programer som lå i bakgrunnen. Hvis ikke dette fungerer kan du jo sjekke om det er noen patcher på nett som løser saken...

 

Det er et utrolig bra spill så får håpe det fungerer etterhvert...

Lenke til kommentar

Jeg har had diverse problemer med eldre spill, deriblant Mafia. Det jeg gjorde var å bruke MagicISO og laget et image av spillet (som sagt tidligere), og veksla mellom CD stasjonen og den virtuelle CD stasjonen. Tok meg 1 time å innstallere Mafia men der var verd det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...