Gå til innhold

Hvordan komme fortest mulig til 60

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, etter mange måndter med "hacking" av account, sletta characters og sure GM`s som ikke vil gi til bake en dritt, har jeg endelig fått endret brukernavn og passord.

Nå er jeg temmelig lei av å ha low lvls og vil fortest mulig til 60 og få fortest mulig epics...

Hvilken class og hvilken server skal jeg velge??

-Takk-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortest mulig Epics? Velg en class som folk trenger, så du lett kommer deg inn i en raidguild. Mine tips vil da bli priest, druid eller mage(vertfall sånn det føles på Argent Dawn)

Skrevet

Priest og druids gjelder som regel, fordi de er support-classes som ikke så mange gidder å spille (lav DPS og lite HP), priest er jo også den beste healer-classen i spillet.

En garantert billett inn i Tha Gief Epixxx Guild. :p

Skrevet

Er du alliance, så bør du starte dverg-prest, da har du høyere sjanse på å komme inn i de guildsa du søker til, enn hva du ville hatt som NightElf-/human-prest. Dverg-male ser uansett helt gromt ut.

Fear Ward er det mange guilds som trenger :dribble:

Skrevet
Er du alliance, så bør du starte dverg-prest, da har du høyere sjanse på å komme inn i de guildsa du søker til, enn hva du ville hatt som NightElf-/human-prest. Dverg-male ser uansett helt gromt ut.

6045536[/snapback]

ja, det ser gromt ut, men hvorfor vil man komme letter inn i guilds av den grunn? humans har jo uansett mer spirit btw...

Skrevet

6045536[/snapback]

ja, det ser gromt ut, men hvorfor vil man komme letter inn i guilds av den grunn? humans har jo uansett mer spirit btw...

6045632[/snapback]

Dverger har også samma "race-priest-skill" som humans. Divine spirit eller hva det heter, den som instant healer hver 10'nd min.

5% mere spirit fra base-spirit er ikke så groteskt mye.

Skrevet

Eller hvis du vil levele fort å ha en god sjanse for å komme inn i et bra guild, så kan du velge mage. Da er du ikke avhengig av noen andre en deg selv. Og fra lvl 30 og opp kan du teleportere deg til alle hovedbyene.

Lage mat og vann selv.

Og du trenger aldri å kjøpe armor eller våpen, selvom jeg kjøpte meg en wand på lvl 5.

Skrevet

En i guilden min chainet quests som shadow priest på lvl 45, og nådde 50k xp/hr.

Det kalles kjapp leveling og han var ikke avhengig av noen andre, Nstin.

Skrevet
En i guilden min chainet quests som shadow priest på lvl 45, og nådde 50k xp/hr.

Det kalles kjapp leveling og han var ikke avhengig av noen andre, Nstin.

6046388[/snapback]

Javel, men jeg sa da ikke at det ikke fantes andre som ikke var avhenging av andre en seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...