Iversen99 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hei, etter mange måndter med "hacking" av account, sletta characters og sure GM`s som ikke vil gi til bake en dritt, har jeg endelig fått endret brukernavn og passord. Nå er jeg temmelig lei av å ha low lvls og vil fortest mulig til 60 og få fortest mulig epics... Hvilken class og hvilken server skal jeg velge?? -Takk-
Thel Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Fortest mulig Epics? Velg en class som folk trenger, så du lett kommer deg inn i en raidguild. Mine tips vil da bli priest, druid eller mage(vertfall sånn det føles på Argent Dawn)
wonnim Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det har blitt postet noen guider for 1-60 før, bare søk.
quizmaster Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Spørs vel på hva du liker, men jeg kan også være interesert i å vite hvilken server som er best...Helst PvP da..
ugotabanana Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Druid og Warlock's er slagere, begge kan grinde i fin hastighet.. Vell når det gjelder fortestet epix er det en holdning jeg ikke liker.
Fisk1 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Priest og druids gjelder som regel, fordi de er support-classes som ikke så mange gidder å spille (lav DPS og lite HP), priest er jo også den beste healer-classen i spillet. En garantert billett inn i Tha Gief Epixxx Guild.
PC^2020 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er du alliance, så bør du starte dverg-prest, da har du høyere sjanse på å komme inn i de guildsa du søker til, enn hva du ville hatt som NightElf-/human-prest. Dverg-male ser uansett helt gromt ut. Fear Ward er det mange guilds som trenger
Groet Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er du alliance, så bør du starte dverg-prest, da har du høyere sjanse på å komme inn i de guildsa du søker til, enn hva du ville hatt som NightElf-/human-prest. Dverg-male ser uansett helt gromt ut. Fear Ward er det mange guilds som trenger 6045536[/snapback] ja, det ser gromt ut, men hvorfor vil man komme letter inn i guilds av den grunn? humans har jo uansett mer spirit btw...
PC^2020 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er du alliance, så bør du starte dverg-prest, da har du høyere sjanse på å komme inn i de guildsa du søker til, enn hva du ville hatt som NightElf-/human-prest. Dverg-male ser uansett helt gromt ut. Fear Ward er det mange guilds som trenger 6045536[/snapback] ja, det ser gromt ut, men hvorfor vil man komme letter inn i guilds av den grunn? humans har jo uansett mer spirit btw... 6045632[/snapback] Dverger har også samma "race-priest-skill" som humans. Divine spirit eller hva det heter, den som instant healer hver 10'nd min. 5% mere spirit fra base-spirit er ikke så groteskt mye.
Nstin Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Eller hvis du vil levele fort å ha en god sjanse for å komme inn i et bra guild, så kan du velge mage. Da er du ikke avhengig av noen andre en deg selv. Og fra lvl 30 og opp kan du teleportere deg til alle hovedbyene. Lage mat og vann selv. Og du trenger aldri å kjøpe armor eller våpen, selvom jeg kjøpte meg en wand på lvl 5.
.Marcus Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 En i guilden min chainet quests som shadow priest på lvl 45, og nådde 50k xp/hr. Det kalles kjapp leveling og han var ikke avhengig av noen andre, Nstin.
Nstin Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 En i guilden min chainet quests som shadow priest på lvl 45, og nådde 50k xp/hr. Det kalles kjapp leveling og han var ikke avhengig av noen andre, Nstin. 6046388[/snapback] Javel, men jeg sa da ikke at det ikke fantes andre som ikke var avhenging av andre en seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå