Gå til innhold

Ipod problemer


Anbefalte innlegg

Fikk iPOD'en min i dag.

10GB for windows. Så her sitter jeg da og prøver å overføre filer til den, men får bare en om gangen (hvis jeg er heldig).

 

ER det noen som kan hjelpe meg med problemet.

Har kikket på supportsidene til apple og finner ikke ut noe av det som står der heller.

 

bruker music match jukebox, programmet som følger med

 

 

Tresprit

 

[ Denne Melding var redigert av: Tresprit på 2002-10-03 19:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har forstått etter å ha lest en del anmeldelser av iPod for Windows, så blir spillelisten du har i Musicmatch Jukebox automatisk overført til iPod'en.

 

Fikk du ikke med noen manual?

Er veldig interessert i å høre mer om hva du syns om spilleren, vurderer å kjøpe den selv.

Lenke til kommentar

tingen er at programmet fungerer på andre maskiner, men selv etter en reinstallasjon vil det ikke funke slik det skal, og det er irriterende.....

 

Ipod'en er forresten dritrå, lekker og har et godt oppbygd menysystem.

Den var mye mindre enn jeg hadde forestilt meg den.

ca. like høy som 5210 (litt lavere faktisk).

 

Backlight (hvit) er prikken over i'en i ipod :grin:

 

 

Tresprit

Lenke til kommentar

Ikke for å avbryte hyggestunden, men emnet var hvordan jeg skal få ipod'en til å fungere bugfritt på maskina mi med medfølgende programvare.

Ikke hvordan jeg skal få en eventuell macpod til å fungere under Win!

 

Noen som tror det kan ha med firewire porten min å gjøre?

 

Det er den som "fulgte med hovedkortet mitt"

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-08 14:28, skrev Jimmy Pop:

Jeg tviler på at det kan ha noe med hardware å gjøre. Det må i så fall være iPod'en.


:smile:

 

"...tingen er at programmet fungerer på andre maskiner, men selv etter en reinstallasjon vil det ikke funke slik det skal, og det er irriterende..... "

 

Hvis jeg forstår dette korrekt, fungerer iPoden (og medfølgende programvare) OK på andre maskiner?

 

Har du mulighet til å få testet ut ditt firewirekort på en annen maskin? Har du riktig driver for firewire kortet? Bare noen løse tanker rundt problemet... :smile:

Lenke til kommentar

For å bolte fast de løse tankene deres :smile: :

Har fikset problemet nå, det var firewire-kontrolleren som er bygd inn på hovedkortet mitt som var synderen. Jeg hadde "tilfeldigvis" et firewire kort liggende, så jeg satte inn det kortet og alt funket slik det skulle. Jeg dro ut kabelen til det som var på HK slik at det ikke skulle bli konflikt (hvis noen av dere lurer: kortet er et A7V333-R).

 

Og en ting til: iPod er et så godt kjøp at om du har råd: løp og kjøp!

(husk å bestille pussefille da :smile: )

 

Jeg angrer fremdeles ikke på kjøpet, og kommer tvilsomt til å gjøre det.

 

kommer til å legge ut noen bilder snart på magnus.nerdvika.net (i løpet av noen dager, serverproblemer; og gjett hvorfor: eieren av serveren har støydempet den=mer varme -> for lite vifter :smile: )

 

 

Tresprit

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-08 19:44, skrev Tresprit:

(husk å bestille pussefille da :smile: )


Tresprit


 

Traff en kamerat i dag som kunne fortelle at han måtte sette på overføringen om kvelden for at den skulle være klar om morgenen. (seriell tilkobling). Ganske kjekt å kunne fortelle at iPoden min bruker sånn omtrent ett sekund på hver sang da ;D

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt med iPod nå og har samme problemet - i Musicmatch Jukebox blir vanligvis bare en eller to filer overført. Har Creative Soundblaster Audigy Platinum med firewire-port, og etter å ha lest i iPod-forums og snakket med Musicmatch-support har jeg kommet frem til at dette må være feilen.

 

Har sendt mail til Creative nå, dette er for dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...