Gå til innhold

Ipod problemer


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-10-17 13:43, skrev tittentei:

Jeg har en 20gb windows IPOD. Jeg bruker Creative Audigy firewire utgangen uten problemer.


Verken Musicmatch el Xplay fungerer.


Men ephpod fungerer utmerket. Har ikke noe problemer med IPODEN min nå som jeg har begynt å bruke Ephpod.


 

Uten problemer sier du - det som gjør at Musicmatch og Xplay ikke funker er firewire-utgangen. Den gjør også at du ikke ser hvor mye ledig plass du har igjen under "Om", du kan ikke overføre annet enn musikkfiler, og det går mye tregere enn det kunne gjort.

 

FW-utgangen på Soundblaster kort er ikke en "ekte" firewire-utgang, men en utgang Creative kaller SB1394 som kun støtter enkelte standarder. Føler meg lurt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja uten problemer var vel å ta litt hardt i.

 

Det er bare en gang i blant jeg kan se hvor mye plass jeg har igjen på about/om skjermen.

dvs.

Forrige gang jeg synchet med ephpod så kunne jeg se hvor mye ledig plass jeg hadde.

 

Men så gjorde jeg en quickformat og bygget opp ipodstrukturen på nytt.

Da jeg igjen skulle synche med Ephpod så kunne jeg ikke se hvor mye ledig plass som var igjen. (litt merkelig).

 

Jeg endret forøvrig buffersizen til max samt at jeg endret slik at ephpod ikke bare kopierer til F00, men gjevnt over alle katalogene.

Nå gikk transfer mye raskere.

 

Og bruke ipoden som vanlig harddisk i windows explorer har jeg ikke testet ennå, det må jeg hjem og prøve.

 

 

Hvis en prøver å kopiere over en divx stopper bare kopieringen da??

 

[ Denne Melding var redigert av: tittentei på 2002-10-18 13:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...