diskoduck Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Ser ut som en jævlig buff for meg.. bare det at alle mages får Instant Arcane explotion er noe av det sykeste jeg har sett :O 6045983[/snapback] Mer sinnsykt at druids får Innervate og kan fortsatt være Feral...
likferd Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Trodde mager hadde for lite damage jeg, nå syter dere pga at dere drar aggro 6047207[/snapback] Det vi trenger er noe for å redusere aggro, som rogues har feint og hunters feign death. 6047802[/snapback] Det trenger forsåvidt warlocks, shaman, druid og warrior også. klag mer.
Carl M Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Spennende å møte mages med PoM, Pyro OG 4/5 Shatter Men uansett, buff eller ikke, jeg synes denne updaten var kjedelig. Såvidt noen endringer i talents, ingen helt nye osv. 6047544[/snapback] Vel de har jo faktisk åpna for flere talentspecs ved å kombinere frost/fire. Ganske major spør du meg.
Sneglen Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Trodde mager hadde for lite damage jeg, nå syter dere pga at dere drar aggro 6047207[/snapback] Det vi trenger er noe for å redusere aggro, som rogues har feint og hunters feign death. 6047802[/snapback] Det trenger forsåvidt warlocks, shaman, druid og warrior også. klag mer. 6050306[/snapback] DPS-gruppe -> Tranquil Air?
fenris1911 Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Okei, nok syting og fyllerør. Gi meg nye talent builds, interessert i å sjå kva folk vil ta no. Her er ein build eg umiddelbart og derfor ikkje så veldig gjennomtenkt klikka opp.
GtReBra Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Det trenger forsåvidt warlocks, shaman, druid og warrior også. klag mer. 6050306[/snapback] Mages er den classen med minst hp/minst armor Warlocks har 6-7+ k Hp så de tåler en hit eller to før tank tar agro igjen Shaman: er han ut etter og ta agro som shammy og klarer det sliter resten a damg classene i det guilde Dr00ds har Cower som reduserer agro i cat form ......... Warriors er faen meg tanks, med imba hp og armor hvis de ikke tåler og få agro når de går all out dmg. Men mages har ikke noe slik. Enste er Ice Block men den tar ikke bort noe av opp spart agro men hjelper deg leve 10 sec mere hvis ikke tanken har tatt agro da er du dø.
likferd Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Det trenger forsåvidt warlocks, shaman, druid og warrior også. klag mer. 6050306[/snapback] Mages er den classen med minst hp/minst armor Warlocks har 6-7+ k Hp så de tåler en hit eller to før tank tar agro igjen Shaman: er han ut etter og ta agro som shammy og klarer det sliter resten a damg classene i det guilde Dr00ds har Cower som reduserer agro i cat form ......... Warriors er faen meg tanks, med imba hp og armor hvis de ikke tåler og få agro når de går all out dmg. Men mages har ikke noe slik. Enste er Ice Block men den tar ikke bort noe av opp spart agro men hjelper deg leve 10 sec mere hvis ikke tanken har tatt agro da er du dø. 6050688[/snapback] Warlocks har slett ikke så mye healthpoints med bare tier 1 osv. De tåler slett ikke så mye du skal ha det til heller, med mindre de er soul-link eller noe annet lite raid-vennlig build. En dps-shaman lager uante mengder aggro også.. Og når jeg sa druid tenkte jeg faktisk på en moonkin druid Og angående warrior, nei warriors er faktisk ikke bare tanks. Ja, jeg har vel ca 6000 ubuffa i tank gear. Gjett hva jeg har i dps gear? 4400 hp.. Zerkerstance = 10% mer damage taken. Har ofte blitt oneshotta for å si det slik..
Myx Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 klag mer. Og angående warrior, nei warriors er faktisk ikke bare tanks. Ja, jeg har vel ca 6000 ubuffa i tank gear. Gjett hva jeg har i dps gear? 4400 hp.. Zerkerstance = 10% mer damage taken. Har ofte blitt oneshotta for å si det slik.. Artig at du ber andre om å "klage mer", og så følger du opp selv med historiens dårligste sytepost selv.
likferd Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Sytepost? jeg påpekte at en warrior med dps spec og gear, slettes ikke har nok armor og stamina til å tanke en boss om de får aggro.. Du dør like fort som en mage, altså på et par sekunder.
Azurathus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Shaman og druid var bare tåpelig å dra fram. Deres hovedrolle er ikke å gjøre damage. Når det gjelder warrior så er vel egentlig ikke warrior heller designa for damage, og det er mye mindre katostrofalt om melee tar aggro enn at ranged tar aggro.
likferd Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når det gjelder warrior så er vel egentlig ikke warrior heller designa for damage 2 av 3 talent tre er hos warrior for å gjøre damage. Eller hva foreslår du de 4-5 andre warriors i raidet som ikke tanker skal gjøre? Og hvem sier at hovedrollen til mage er damage, på linje med en rogue?
Betongmannen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Når det gjelder warrior så er vel egentlig ikke warrior heller designa for damage Og hvem sier at hovedrollen til mage er damage, på linje med en rogue? 6055135[/snapback] Det har faktisk Blizzard sagt. Ifølge manualen som fulgte med spillet står det: "Only the rogue can hope to approach the massive amount of damage the mage can deal out." Og ifølge WoW EU-siden: "Damage is the name of the Mage game, and they do it well." Men nå står det samtidig: "With their elemental and arcane attacks, it's a safe bet something they can do won't be resisted by your chosen enemy." så jeg vet ikke jeg.
likferd Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jaja, blizzard sier også at warrior er "damagedealing powerhouse" osv osv.
Empire of the Sub Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Det nye talent-review er bullshit. Vi sliter fortsatt _like hardt_ mot warlocks, priests, hunters, shamans og druids. Det er patetisk. Blizzard fatter ikke at vi er GODE NOK MOT MELEE. vi SUGER MOT CASTERE.
fneder Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Shaman, druids og prester er ikke casters 6057015[/snapback] La meg motsi deg. Shamaner og druider er kanskje ikke "rene" castere, men fremdeles er de casters. Priest skjønner jeg ikke hvorfor du en gang sier ikke er caster.
M@R7!N Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Shaman, druids og prester er ikke casters Ok, priest er ikke casters? Den var ny du!
værdama Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Shatter har blitt IMBAHHH xD Edit: side 6 Endret 7. mai 2006 av værdama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå