Carl M Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Godt mulig at hele shatter-dealen ikke stemmer, les "Apparently". Men det er helt patetisk hvor vanvittig mye mages har prestert å syte over dette på så kort tid, blir nesten helt flau.
fneder Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 That's it, flott jeg allerede har en som vil kjøpe magen min, må bare kjappe meg å prakke den på han før han ser de nye talentsene.
M@R7!N Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Tar det med et smil jeg ihvertfall Har jo warlock Edit: Imo burde Ice-barrier blitt trained elno :O Endret 4. mai 2006 av M@R7!N
Yoghurt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Altså, forstår ikke hvorfor så mange mages whiner. Dette er ikke en patchday, de er bare eit innsyn. Og, mange som sumerer opp nerfs, så kan jeg sumere opp buffs : Ice barrier er nå en spell som varer i 1 min, og cooldown på 30 sec. i mine øyne er dette et fullverdig 31 point talent, siden vi nå absorberer mye mer skade og oftere. Combustion har nå 3 garanterte crit. Likte denne spesielt, stor dmg boost både i pve og i pvp. Men så var de jo ikke akkurat fire som trenge mer dps heller da.. Master of the Elements, Mana tilbake fra crits. 30% visst jeg husker riktig. Winters Chill: Hver frost spell du treffer will booste critchange på en hver spell med 1% opp til 5&. Nyttig, og bra. Endret 4. mai 2006 av Yoghurt
M@R7!N Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Combustion har nå 3 garanterte crit Hvor har du dette fra? Det øker critchance med 10% og varer 3 critical strikes..
Dynejonas Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Combustion har nå 3 garanterte crit Hvor har du dette fra? Det øker critchance med 10% og varer 3 critical strikes.. 6042613[/snapback] Øker med 10% critchance fra hvert spell. Da kan man få 100% etter 10 spells. CombustionWhen activated, this spell causes each Fire damage spell you cast to increase your critical strike chance with Fire damage spells by 10%. This effect lasts until you have caused 3 critical strikes with Fire spells. Note: Significant functionality change. This used to grant a 100% chance to crit with your next fire spell. The cooldown is not listed.
Yoghurt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ja, var ikke akkurat de jeg mente. De varer i 3 crit, så du kan no nesten si at du har 3 garanterte crit.
Xtra Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 IGN mage talents hvis dette har blitt postet før, shoot me
M@R7!N Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Aha, leste nok ikke godt nok da. Vel, da likte jeg bare firetalentsa enda bedre Det som teller for meg uansett. Endret 4. mai 2006 av M@R7!N
Sigga Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Vitsen med nerf av shatter, og at wand spec fortsatt finnes?
likferd Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 mer klaging fra mager Oj, mistet 5% damage på arcane power! jeg må selge magen min!111
Yoghurt Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Den nerfen er veldig unødvendig, og som dem sier selv, nerf er et fy ord. Men det er ikke den som svir mest. Shatter er jo "ryggraden" til dem fleste frostmages som spiller pvp hvertfall, og som speccer rundt den. Nå som den bare er 10% ved frozentraget er dette ganske ubruklig nå. Men som sagt, dette er bare en preview, ingen som er bestemt enda. Siden mage whiner sann ender de med at de blir endert Endret 4. mai 2006 av Yoghurt
StorPeder Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jada. Dette er bare en preview... Det ender vel med at de får Invisibilty, Summon Water Elemental, 100% critchance for Frostspells +++ Mager viser nok en gang at de er numero uno i klaging ... Leste flere som klager over at de ikke kan ta hunters og warlocks. Det holder ikke ta de kan ta resten av klassene ved hjelp av 1 macro allerede ... Endret 4. mai 2006 av kristteo
Sigga Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 mer klaging fra mager Oj, mistet 5% damage på arcane power! jeg må selge magen min!111 6043085[/snapback] Kommer det fra fyren som konstant whiner over warrior's..........
fneder Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Shatter har forresten fremdeles en 50% øk chance to crit, det var miskommuniasjon mellom Blizzard og IGN om dette. Her poster Tseric om den aktuelle glippen. Endret 4. mai 2006 av fneder
Coaxmetal Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 mer klaging fra mager Oj, mistet 5% damage på arcane power! jeg må selge magen min!111 6043085[/snapback] Heh. nub. mener å huske du whiner konstant over warriorene sine (visstnok) endeløse nerfs.. Morsomt da at i enhver bg jeg er i er det alltid dobbelt så mange warriors som mages på hvert lag. Og du bommer faktisk totalt på kritikken din, etter denne patchen er det ingen, over 50iq, som ville specca arcane, selv om ap ble buffa til 50%, resten av treet står jo fullstendig ribba tilbake. Det magene klager over nerfen av shatter i patchnotesene. Dog det var en typo (jfr. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...=new&tmp=1#new) Så nå kan alle sove godt i natt.
Carl M Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 50% på shatter after all, til alle spells. Gratulerer med den største buffpatchen noen sinne Mages
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå