Gå til innhold

Torsdag og enda har eg ikkje funnet UT2003 i butikkane


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant UT2003 på Ram og Rom i Tromsø i ettermiddag. Skulle visst ikkje leggast ut for salg før i morgon (Fredag) men eg fekk heldigvis kjøpe likevel :smile:

 

Edit: Og det kjøyrast sjølvsagt på ei splitter ny maskin :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: joar.l på 2002-10-04 00:46 ]

Lenke til kommentar

Last det ned og spill det til det kommer da...:smile:

 

og så kan du jo betale og kjøpe og styre etter hvert hvis du gidder..når du alikavel har funnet ut at OOI det går ann å laste ned spill som er kommet men ikke i butikkene..og de virker 100% oxo jooo :grin:

 

MEN en ting med UT2K3 er jo den online-gamekey'en da.

må ha gyldig key

 

-ELLER du kan faktisk vri på dette også ved å bruke KALI som er et genialt lite programm

Lenke til kommentar

Kali II (2) er up & go som bare d skal jeg si dere, har testa mange nye spill over kali 2 som forexempel warcraft 3 og unreal tournament 2k3.

 

Lever ikke "på kanten" men betaler da **** ikke flere hundre kroner for et forbanna spill - svømmer ikke i penger(enda)...er det noe jeg liker veldig godt så kjøper jeg det da, kjøpte red alert 2, men blei fri for cash og kopierte det og solgte orginalen for fullpris :razz:

 

så lenge de ikke klarer å lage no orntli kopi beskyttelse så kan de bare ha det så godt, cracker det som crackes kan...og det er demmes egen feil.

vil de lage anti pirazy greier så klarer de det, men de lager "hull" med vilje så de kan selge flere løsninger og drive på...samme med antivirus programmer, de lager virus selv eller innleide bomser og sprer det så folk må kjøpe oppgraderinger...Dere har vel skjønnt det til nå?

 

Hadde programmer/spill kostet 100-200 kr skulle jeg gladelig kjøpt mye orginalt, og det hadde flere også så det ville produsentene tjent på...men hven tenker vel så langt, det er jo godt forbi nesa (som få tenker forbi)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-06 08:34, skrev IceXCool:

Kali II (2) er up & go som bare d skal jeg si dere, har testa mange nye spill over kali 2 som forexempel warcraft 3 og unreal tournament 2k3.


Lever ikke "på kanten" men betaler da **** ikke flere hundre kroner for et forbanna spill - svømmer ikke i penger(enda)...er det noe jeg liker veldig godt så kjøper jeg det da, kjøpte red alert 2, men blei fri for cash og kopierte det og solgte orginalen for fullpris :razz:


så lenge de ikke klarer å lage no orntli kopi beskyttelse så kan de bare ha det så godt, cracker det som crackes kan...og det er demmes egen feil.

vil de lage anti pirazy greier så klarer de det, men de lager "hull" med vilje så de kan selge flere løsninger og drive på...samme med antivirus programmer, de lager virus selv eller innleide bomser og sprer det så folk må kjøpe oppgraderinger...Dere har vel skjønnt det til nå?


Hadde programmer/spill kostet 100-200 kr skulle jeg gladelig kjøpt mye orginalt, og det hadde flere også så det ville produsentene tjent på...men hven tenker vel så langt, det er jo godt forbi nesa (som få tenker forbi)


 

piratkopier virker om en demo da, liker du det ikke sletter du det og liker du det kjøper du det. vet ikke om det gjelder alle men spillindustrien har solgt ett par ekstra spill til meg pga piratkopiering. demo, reviews og piratkopi hjelper en og finne ett spill en liker og en synes er det de pengene e koster.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-06 14:17, skrev CAT-scan:

Pfft...dummeste jeg har hørt, at du er 16 år er en elendig unnskyldning. Jeg er bare 18, men jeg har fortsatt over 100 orginale spill i hylla....


Det handler om prioriteringer, ikke noe annet.


_________________

CAT-scan2LOW.jpg


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-10-06 14:18 ]</font>


 

prioritere? det er jo det vi gjør, jeg kjøper ikke ett spill til 500 kr uten og ha prøvd det først, det er lotto.

Lenke til kommentar

Visse spill kjøper jeg orgianlt uten så mye som å blunke. Da jeg så UT2003 på EA sin stand på OsloLan ventet jeg ikke et sekund før jeg bladde opp pengene.

Vet det er fult mulig å skaffe seg spillet å på oslolan

var ikke akkurat det noe problem men dette spillet samt noen andre kjøper jeg orgianlt. Slipper å stresse å mase rundt for å finne måter å komme meg på nettet å spille.

Å det er jo noe helt spesielt å sitte der med orginalen

Koster jo litt peng men noen spill syns jeg faktisk er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...