Gå til innhold

TES: The forlorn watchman- Finner ikke nøkkel


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kommet til skipsvraket i dette oppdraget. Drept alle ånder, og funnet skipsloggen.

I nederste dekk, er det en dør som krever nøkkel.

I følge diverse walkthroughs jeg har lest gjennom, skal det være et skjelett "traitor"

på nederste dekk. Etter å ha kverket dette skjelettet, skal jeg kunne plukke opp nøkkelen. Problemet mitt er at dette skjelettet ikke dukker opp!

Er det noe jeg ikke har gjort, eller er det bare en bug?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg kommet til skipsvraket i dette oppdraget. Drept alle ånder, og funnet skipsloggen.

I nederste dekk, er det en dør som krever nøkkel.

I følge diverse walkthroughs jeg har lest gjennom, skal det være et skjelett "traitor"

på nederste dekk. Etter å ha kverket dette skjelettet, skal jeg kunne plukke opp nøkkelen. Problemet mitt er at dette skjelettet ikke dukker opp!

Er det noe jeg ikke har gjort, eller er det bare en bug?

6037127[/snapback]

Skjelett..?

Det var faktisk et stort lilla spøkelse som ventet på meg da jeg gjorde det Questet. Og det spøkelset hadde den nøkkelen du trenger for å komme deg inn den siste døra. Grunnen til at den ikke kommer hos deg vet jeg ikke, men som du sier, en bug? :hmm:

 

Lenke til kommentar

Ja, skikkelig synd. Veldig rart dette skjer for meg. Har kombinert diverse ord med dette oppdraget i Google, men ser ikke ut til at noen andre sliter med det samme. Har en person en bug, pleier tusen andre å ha nevnt det før deg..

Lurer på hvor mange ganger jeg har beina opp og ned stiger for å finne nøkkel :D

Lenke til kommentar

Smart forslag, men det funket ikke desverre. Forsøkte å vente en og en time, i et helt døgn..

Kan jo hende at jeg faktisk drepte spøkelset, uten å se etter nøkkelen i "flekken" som blir igjen. De andre åndene i skipet dukker derimot opp igjen etter noen dager. Drev egentlig med det oppdraget for lenge siden, men nå begynner det å bli tomt for oppdrag, så da forsøker jeg videre på de som er uoppklart.

Lenke til kommentar

Hva har du gjort tidligere i quest'en gauters? Kan du ha hoppet over noe som er viktig for å få fullført oppdraget?

 

 

Jeg var en tur i den båten før jeg snakket med Gilondorion i Bravil. Etter å ha drept spøkelsene og søkt etter loot, så kom jeg til den låste døren. Nøkkelen til døra fant jeg ikke noe sted.

Senere, etter å ha aktivisert quest'en, snakket med "The Forlorn Watchman", og igjen snakket med Gilondorion, så fant jeg nøkkelen på spøkelset. :)

 

Lenke til kommentar

Nei, da er det ikke godt å si hva som skal til for å få ferdig Questet. Jeg er tom for ideer.. :(

Edit: Junta her har kommet opp med noe som kanskje kan hjelpe deg da, kan ikke si jeg gjorde det da jeg gjorde dette Questet, men du kan jo prøve det.

Endret av Trouble
Lenke til kommentar
Hva har du gjort tidligere i quest'en gauters? Kan du ha hoppet over noe som er viktig for å få fullført oppdraget?

 

 

Jeg var en tur i den båten før jeg snakket med Gilondorion i Bravil. Etter å ha drept spøkelsene og søkt etter loot, så kom jeg til den låste døren. Nøkkelen til døra fant jeg ikke noe sted.

Senere, etter å ha aktivisert quest'en, snakket med "The Forlorn Watchman", og igjen snakket med Gilondorion, så fant jeg nøkkelen på spøkelset.  :) 

 

6038215[/snapback]

 

Jeg har fulgt oppdraget skritt for skritt ja.

 

De to siste skrittene består av at "jeg har kommet inn i skipet, og blitt angrepet av ånder.

Jeg mistenker at dette kan være gjenferd av Emma Mays menn."

 

"Jeg har funnet loggboken.... Jeg får undersøke videre..."

 

(Dette var fritt oversatt og forkortet)

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet! =/

 

Vet ikke hva det kan være... Har du vert innom skipet før du begynte med questen? Det var jeg og drepte alle... Fant ingen nøkkel...

 

Nå, 2-3 måneder etterpå(i spillet) fikk jeg questen og fant heller igen nøkkel på noe spøkelse... Tviler, men kanskje det er problemet? er tom for ideer...

Lenke til kommentar
Jeg tror det var en del der hvor du skulle tilbake til han på det vertshuset. Jeg er ikke sikker altså, men du kan jo prøve å dra tilbake dit. Hva med Quest-arrow`en på kartet, peker den på døra du trenger nøkkelen til eller?

6041313[/snapback]

 

Jeg har prøvd å dra tilbake dit, etter å ha funnet loggboken, men intet nytt:(

Quest-arrow har ikke vært tilstede siden jeg dro til skipet. Er det noe jeg må plukke opp, og ta med til vertshuset tro? Har ikke sett noe spesielt.

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet! =/

 

Vet ikke hva det kan være... Har du vert innom skipet før du begynte med questen? Det var jeg og drepte alle... Fant ingen nøkkel...

 

Nå, 2-3 måneder etterpå(i spillet) fikk jeg questen og fant heller igen nøkkel på noe spøkelse... Tviler, men kanskje det er problemet? er tom for ideer...

6047482[/snapback]

 

Jeg hadde ikke vært innom skipet før oppdraget nei. Tror vi er i samme bås Sitronade..

Lenke til kommentar

Jeg skal sjekke Quest loggen min jeg og se hva det står der.

 

Edit: Vel, der stod det det du sa at din logg stod på. At du har funnet loggboken til skipet og det står at det var et mytteri og to stykker prøvde å stoppe det også at det var storm og de søkte ly, men der traff skipet de steinene + at det stod til slutt "I should investigate this further". I det neste punktet i Quest-loggen min, står det at jeg har funnet nøkkelen på han som var lederen for mytteriet elns. Gamble tror jeg han het og at jeg bør finne en matchende lås til den nøkkelen. Etter det står det på neste punkt at jeg har funnet døra nøkkelen ovs. Jeg vet ikke jeg du, han Gamble fyren gjemmer seg vel for deg eller noe. Har ikke peiling på hva du skal gjøre nå egentlig. :(

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...