tom waits for alice Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Trenger litt hjelp her: Litt vest for veien opp til Bruma, mellom The Red Ring Road og The Orange Road ligger en liten landsby som heter Bleaker's. Litt vest for den igjen ligger en grotte som bare kalles "Unmarked Cave". Den har to ganger innenfor, og den ene har en dør som krever en nøkkel. Jeg har lett igjennom hele den andre uten å finne noen nøkkel noe sted. Så med forbehold om at jeg ikke har lett godt nok: Kanskje nøkkelen ikke er i hulen men at du får den i forbindelse med et quest? Det er ofte slik når låser ikke kan dirkes i det hele tatt. Noen som vet: Takknemlig for svar (i spoiler tags, please), så slipper jeg å lete mer etter noe som kanskje ikke finnes... Geir
Lakus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja det er nok fra en quest ja, husker ikke hvilken eller fra hvilken Guild, gjorde en del quests i går skjønner du Men mener at det er fra/til en Quest.
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Takk. Da vet jeg det. Hvis det er et DB eller TG-quest så har jeg i grunnen ikke tenkt å gjøre dem (Dette er en snill character.) Men kanskje det lar seg gjøre å få tak i nøkkelen allikevel... Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå