Gå til innhold

sprenge tanks eller apc på 1 skudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt at det går å sprenge en tanks eller apc på 1 skudd med antitank!

hvor må man treffe på tanksen eller apc'en da?

takk for hjelpen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6035085[/snapback]

Man kan vel ikke ta dem ut med et skudd, men den svakeste delen er klart bakdelen. :)

Skrevet

6035085[/snapback]

Man kan vel ikke ta dem ut med et skudd, men den svakeste delen er klart bakdelen. :)

6035091[/snapback]

Sikker på det?

På en tank er det svakeste punktet foran og bak på beltene, på en apc: eksospotta.

Skrevet
Sikker på det?

På en tank er det svakeste punktet foran og bak på beltene, på en apc: eksospotta.

6035252[/snapback]

Tenk deg om. Hvorfor ville fronten på en tank være dårlig pansret? Er jo tross alt denne delen som vendes mot fienden.

Skrevet
IRL kan du ta ut en tanks etter en rakett mot beltet men tviler på at spillet er lagd så detaljert.

6035668[/snapback]

I rl går en eryx gjennom 90cm reaktivt panser eller noe. Ergo er den død på et skudd omtrent uansett.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

rakett mot beltet i Rlife bare lammer stridsvognen...den tar den ikke ut.... beltene går av og du har en ikke manøverbar stridsvogn som er lett og ta ut....og du kan ikke se på en fasit og peke på hvor alle stridsvogner er svakest...stridsvogner er forskjellige og skapt til ulike formål...generelt er en stridsvogn sterkest framme og på sidene og svakest bak , under og over.

Skrevet
rakett mot beltet i Rlife bare lammer stridsvognen...den tar den ikke ut.... beltene går av og du har en ikke manøverbar stridsvogn som er lett og ta ut....og du kan ikke se på en fasit og peke på hvor alle stridsvogner er svakest...stridsvogner er forskjellige og skapt til ulike formål...generelt er en stridsvogn sterkest framme og på sidene og svakest bak , under og over.

6036326[/snapback]

har jo egentlig rett, hva hjelper det å sprenge av beltet når den fremdeles kan skyte :roll::hmm:

Skrevet

6036326[/snapback]

har jo egentlig rett, hva hjelper det å sprenge av beltet når den fremdeles kan skyte :roll::hmm:

6038689[/snapback]

Spesielt hvis den allerede står utafor hotel :w00t: . Men i ekte krig har man vel ikke faste spawnpoints.... :hmm:

Skrevet
Hvis man har flaks med skuddene sine, kan man i teorien ta ut beltene på en tanks med en AG-3. :)

6038871[/snapback]

<sarcasme>

*unlocke G3*

Du, det går ikke det med G3 på tank, bare mannen på toppen, nå sløste jeg bort en unlock bare på grunn av deg

</sarcasme>

vil gjerne se litt til bevis på det ;)

Skrevet

tja, i TEORIEN kan man vel stikke G3'en inn i beltene på tanksen og således jamme hele opphenget :p

men jeg tviler på at det er det han mente

Skrevet
tja, i TEORIEN kan man vel stikke G3'en inn i beltene på tanksen og således jamme hele opphenget :p

men jeg tviler på at det er det han mente

6039240[/snapback]

han mente sikkert at man kan skyte løs en del av beltet så det detter fra hverandre, da kan jo ikke tanksen kjøre videre (ihvertfall ikke langt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...