TheDarkListener Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 100t commander er vel noe jeg får om ca 5000 år. Men jeg har pasert 600 wins, kanskje det er meningen at man skal spille litt mer commander enn meg da. Jaja, kravene var bare dumme før. Nå tenker jeg det blir mye whining blant dem som allerede har greia.
visningsnavn2 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Fant dette på totalbf forum... Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Gjør det hele sinnsvakt mye enklere å få... Tar bare tid... Jeg har nå kun 235 W igjen før jeg har oppnådd 3:1, men på en uke, så har jeg gått fra 240, så det er ¤#"%#¤%" vanskelig... Patch 1.3 , so the guides for that particular ribbon are obsolete now. ===============Ribbons=================== War College Ribbon Removed 3:1 win/loss ratio Removed 45 point commander score in a round Added 200 Wins Added 25000 Global commander score Increased time from 180000 (50h) to 360000 (100h) 6125128[/snapback] dette trenger jeg lenke til!
Aleksander9175 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=73625 6127583[/snapback] nå kommer alle til å få allt noen av tingene som feks medals skal ha høye krav så man har noe å se opp til, hvis alle får dem blir det ikke artig lengere...
Vice Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 noen av tingene som feks medals skal ha høye krav så man har noe å se opp til, hvis alle får dem blir det ikke artig lengere... 6135667[/snapback] Hver sin lyst , men jeg synes hvertfall det høres utrolig trist ut dersom man kun spiller et spill som BF2 for å badge-hore og hvis badges faktisk er noe man ser opp til... veldig nyttig for laget også..not.
MrLee Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ser du opp til statpadders? javel... syns det er bra jeg. fokus vekk fra medaljer, over på spilling. så blir det kanskje mindre lamejoiners og cheatere.
Aleksander9175 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ser du opp til statpadders? javel... syns det er bra jeg. fokus vekk fra medaljer, over på spilling. så blir det kanskje mindre lamejoiners og cheatere. 6136001[/snapback] åja, det finnes ikke cheatere på cs siden de ikke har ranking system :!:
MrLee Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Selvsagt. Idioter finnes det overalt. Men kanskje man klarer å eliminere noen av dem som cheater fordi de vil prøve å få medaljer ved å gjøre dem tilgjengelige for vanlige spillere også...(og da mener jeg dem som kanskje har jobb/skole og familie utenom og ikke kan spiller 24/7) forøvrig anser jeg statpaddere som cheatere også..
Aleksander9175 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 det er klart, cheatere er alltid plagsomt, spessielt de som bruker cheat mot deg, som feks aimbot eller wallhack folk som statpadder bryr jeg meg ikke egentlig så mye om men jeg bruker å drepe folk som gjør det på samme server som jeg spiller på ellers hater jeg veldig når statpaddere stjeler gullmedaljer (jeg liker litt gullmedaljer, fortjent på ærlig vis)
TheDarkListener Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, for det er jo veldig mye aimbot og wallhack i bf2, jeg har aldri opplevd noe som er mistenkelig hva aim og å skyte gjennom vegger angår. Vedrørende senkede krav på medaljer, kjedelig, er så gøy å se på folk som ligger i 2000t som commander på karkand for å skaffe seg en mm lenger e-penis.
Xtra Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er ny i BF 2, og hva vil egentlig Statspadding si?
MrLee Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) øke poengscoren sin kunstig.. eksempel... 3 venner går sammen A og B på ett lag og C på det andre. C dreper A med kniv. - knife kill point B reviver A med shockpaddles - Medic revive point Gjenta. således kan du f.eks. få kunstig høye antall knife kills og revives...EA har riktignok begrenset mulighetene til det ved å begrense antallet poeng du kan få for revives av folk, men ikke nok vil jeg tro.. Endret 20. mai 2006 av MrLee
Vice Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er ny i BF 2, og hva vil egentlig Statspadding si? 6138835[/snapback] Statpadding er det du gjør når du : A) Ikke er ute og capper flagg. B) Ikke angriper. C) Ikke forsvarer. Konsentrer deg om disse tingene og du vil aldri statpadde
Aleksander9175 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Ja, for det er jo veldig mye aimbot og wallhack i bf2, jeg har aldri opplevd noe som er mistenkelig hva aim og å skyte gjennom vegger angår. Vedrørende senkede krav på medaljer, kjedelig, er så gøy å se på folk som ligger i 2000t som commander på karkand for å skaffe seg en mm lenger e-penis. 6137687[/snapback] har sett flere folk som cheater med at de kan se alle fiendene på kartet hele tiden, og sånn neon frage fiender, så faktisk en print screen en fyr hadde lakt ut nåt han hadde gått opp i rank (50k), da hadde han brukt paint til å skjule hacken men han hadde bare fjerna litt, lengere ned på samme sia hadde en annen fyr lagt ut bildet før han hadde redigert det i paint, og da så man minimappen var full av røde prikker og fiendene var neon farget, man så også folkene gjennom veggen. wallhack er å se gjennom en vegg, ikke skyte gjennom den. leif... Endret 20. mai 2006 av pappman
TheDarkListener Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Har ikke sagt at det ikke finnes hacks, men det er sånn jeg ser det ikke et stort problem.
Aleksander9175 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Har ikke sagt at det ikke finnes hacks, men det er sånn jeg ser det ikke et stort problem. 6139524[/snapback] egentlig ikke jeg heller, men noen ganger har jeg merket det, kan fortelle om en av gangene jeg husker godt: spillte warlord 24/7 sprang rund som inf og tok flagg, orket ikke krigen inne i palasset, møtte på en fyr stadig vekk som bestandig drepte meg og flere, er litt rart egentlig. jeg skulle at over hotel plaza på warlord, så kaster jeg 2 flash inn dit for å sikre meg, sprang inn og før jeg hadde rukket å sikte på fyrn var jeg dø, ellers så møtte jeg fyrn, han kom gående, men jeg kjørte, så jeg bestemte meg for å skyte han med geværet oppå bilen, jeg traff en gang (så kryss på sikte), så la han seg ned og jeg var dø før han hadde landet. det som var så mistenkelig med han var at han bestandig brukte 1-2 skudd på meg og noen andre, vet jo ikke om han cheatet men jeg var mistenksom, han hadde jo 48-14 i K/D ratio på slutten av runden i tilleg. en annen ting, når jeg skal laste ned battlerecorder filmer fra SF kommer det ingenting op når jeg trykker community, selv om jeg vet at jeg har spillt på mange SF servere med battlerecorder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå