Gå til innhold

Umulig?: War College Ribbon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke se noen mulighet til å få denne Ribbon jeg....

45 Commander poeng på en runde er greit...

50 timer commander totalt er også greit....

Det er den 3 til 1 i Win:Loss ratio jeg mener er (nesten) umulig. Jeg har nå nesten 1:2... og må vinne 3 runder for hver runde med tap... Neppe.. Ikke bare min innsats som gjelder her, men også alle de andre...

Noen som har denne her?

Noen som evt har noen tips om hvordan det er mulig å skaffe seg denne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan? skaff deg ett GODT team du alltid spiller sammen med...

det er "umulig" fordi det skal være vanskelig å få denne ribbonen. 3:1 er ett tegn på en god spiller som vet å spille på lag med andre.

Skrevet

Ja, den er umulig hvis du ikke er gud. Å avgjøre en runde helt alene er umulig, ergo har den ikke noe med hvor god du er til å spille, men hvor god du er til å bytte til det vinnende laget rett før slutt.

Skrevet
Ja, den er umulig hvis du ikke er gud. Å avgjøre en runde helt alene er umulig, ergo har den ikke noe med hvor god du er til å spille, men hvor god du er til å bytte til det vinnende laget rett før slutt.

6034173[/snapback]

Jepp jeg vil heller aldri få den, da jeg logger på og spiller når jeg har anledning... Har sjelden mulighet til å planlegge runder med kompiser... :(

Møkkaribbon.. :thumbdown: Bytte lag rett før slutt.. ikke pent det heller, Har vært inne på å logge meg av om jeg ser at teamet mitt taper, men svarte heller (pardon my french) det er jo møkkjedelig og det gidder jeg rett og slett ikke. Ikke sikker på at det virker heller.

Skrevet

Vel, det burde ikke være så vanskelig. Med en gjeng gode kompiser på vt som "raider" ranka 32pl server burde det være mulig.

Å forsøke å lure til seg dette ved å lame-joine i hytt å pine blir bare dumt.

Skrevet

I praksis er denne badgen en "team swapping" badge. Dvs. man må bruke lame-joining for å oppnå den. En annen mulighet er at man alltid spiller sammen med en fast gjeng og dere klarer å raide omganger som nevnt, men slik spilling hører jo med til de ekstreme sjeldenhetene.

Som enkelt person er det dessverre absolutt ingenting man man gjøre for å få denne badgen, selv om man feks. spiller commander som en gud. Selv om hele badge opplegget er ganske tragisk er nok dette en av de mer idiotiske badgene.

Som også nevnt bør man også være tidlig ute dersom man skal få denne. Dersom du nå har feks. 1000 vinn og 500 tap må du spille vanvittig mye for å oppnå 3:1. 500 omganger uten tap er fullstendig umulig, og hvert tap fører til at du må spille enda mer for å oppnå 3:1.

Skrevet

6034173[/snapback]

Me! :D

Skrevet

6034173[/snapback]

6034903[/snapback]

Du trenger mer enn 1:3 kdr og 20teampoints for å avgjøre runden Zevs :D .

Skrevet

6034173[/snapback]

6034903[/snapback]

Du trenger mer enn 1:3 kdr og 20teampoints for å avgjøre runden Zevs :D .

6035263[/snapback]

Nei, du trenger min 25000 Global Points.

Skrevet
I praksis er denne badgen en "team swapping" badge. Dvs. man må bruke lame-joining for å oppnå den. En annen mulighet er at man alltid spiller sammen med en fast gjeng og dere klarer å raide omganger som nevnt, men slik spilling hører jo med til de ekstreme sjeldenhetene.

Som enkelt person er det dessverre absolutt ingenting man man gjøre for å få denne badgen, selv om man feks. spiller commander som en gud. Selv om hele badge opplegget er ganske tragisk er nok dette en av de mer idiotiske badgene.

Som også nevnt bør man også være tidlig ute dersom man skal få denne. Dersom du nå har feks. 1000 vinn og 500 tap må du spille vanvittig mye for å oppnå 3:1. 500 omganger uten tap er fullstendig umulig, og hvert tap fører til at du må spille enda mer for å oppnå 3:1.

6034668[/snapback]

hvis man bytter team etter 1/4 av ticketsene er borte og vinner får man loss

så lame joining funker ikke...

Skrevet
hvis man bytter team etter 1/4 av ticketsene er borte og vinner får man loss

så lame joining funker ikke...

6038665[/snapback]

Snodig, folk har jo fått statsene sine wipet av EA fordi de har teamswitchet for å få flere wins og det regnes som exploiting.... :shrug:

Skrevet
FAEN!

6039197[/snapback]

Er jo ikke sikkert man blir tatt da.. :shrug: Men moralen er jo: dersom du vil beholde statsen så ikke juks! Simple as that.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fant dette på totalbf forum... Noen som kan bekrefte om dette stemmer? Gjør det hele sinnsvakt mye enklere å få... Tar bare tid... Jeg har nå kun 235 W igjen før jeg har oppnådd 3:1, men på en uke, så har jeg gått fra 240, så det er ¤#"%#¤%" vanskelig...

Patch 1.3 , so the guides for that particular ribbon are obsolete now.

===============Ribbons===================

War College Ribbon

Removed 3:1 win/loss ratio

Removed 45 point commander score in a round

Added 200 Wins

Added 25000 Global commander score

Increased time from 180000 (50h) to 360000 (100h)

Skrevet
War College Ribbon

Removed 3:1 win/loss ratio

Removed 45 point commander score in a round

Added 200 Wins

Added 25000 Global commander score

Increased time from 180000 (50h) to 360000 (100h)

6125128[/snapback]

Vet ikke om det er sant men det høres litt bedre ut. Dog skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare senket fra 1:3 til 1:2?

200 wins høres også litt lite ut. Burde kanskje heller ha vært 2000 wins...

Skrevet
vel det var jo dritt da, får håpe de ikke endrer det jeg ;)

6125279[/snapback]

Hva er poenget med å beholde requirements som kun fører til statpadding? Hva er poenget med å få en badge når du har statpaddet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...