Gå til innhold

Tomb Raider: The Legend (Når du sitter fast!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, kan noen forklare meg hva jeg skal gjøre her?

Har ikke hatt noe probs med spillet så alngt, men har prøvd det å skyte han bak i de lyn greiene 20 ganger elns, det funker ikke.. har også prøvd å gå av etter han har fått litt støt i seg å deretter trykka på d lysegreiene over kanonen som jeg sitter i men ingenting har fungert..

What to do? :)

post-34615-1147066873_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal skyte på det store strømledende kulene i taket helt til de henger seg opp i elektrisiteten mellom det to kulene ved veggen. Etter å ha gjort dette på alle fire kulene må du kjappe deg å dra ut sverdbiten som sitter rett over hodet på deg (når du sitter i "stolen") med den kastewiren du har.

Skrevet

Åkei, nå skjønner jeg ikke en dritt.. Vet at det er noe med at du skal hoppe på de stengene, slenge deg over.. å hoppe på brua.. Men klarere ikke helt å skjønne hva som skjer når jeg lander på den, den detter bare ned, så slipper kjærringa taket....!!

Kan noen forklare meg hva som skjer?? Please :)

post-34615-1147096645_thumb.jpg

Skrevet
Åkei, nå skjønner jeg ikke en dritt.. Vet at det er noe med at du skal hoppe på de stengene, slenge deg over.. å hoppe på brua.. Men klarere ikke helt å skjønne hva som skjer når jeg lander på den, den detter bare ned, så slipper kjærringa taket....!!

Kan noen forklare meg hva som skjer?? Please :)

6062622[/snapback]

Når du henger på bruen å den kommer ned.. så hopper du tilbake på ene stangen der du hang først.. så når bruen er helt nede så hopper du opp igjen .. :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Leter etter en film jeg så her om dagen, den viste litt av hva man skal gjøre på Croft Manor! Noen som vet hvor jeg finner filmen?

ZayCon

Skrevet

Jeg mangler 2 bronse, 1 sølv og 1 gull. Men jeg vet hvor den gull saken er - midt i den salen der hun starter kommer det opp en slik stolpe (hvis jeg ikke tar helt feil da).

ZayCon

Skrevet (endret)

Er det noen som kan ta bilde av alle stedene det er en "bronze reward" i Croft Manor?

Mangler en og vet ikke hvor den er!

ZayCon

Endret av ZayCon
Skrevet
Men jeg vet hvor den gull saken er - midt i den salen der hun starter kommer det opp en slik stolpe (hvis jeg ikke tar helt feil da).

6138408[/snapback]

Stemmer.. ;)

Husker ikke hvor alle bronse`ene er, så er ikke vits å legge ut bilde..

Skrevet (endret)

Lurer på hvordan jeg kommer opp her. Noen som kan lage en tegning av hvor jeg må gå/slenge meg for å komme opp dit bronze "saken" er.

Noe lignende denne.

EDIT: Fikk det til :D

Gold: 1/1

Silver: 10/10

Bronze 16/16

ZayCon

Endret av ZayCon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...