Gå til innhold

Tomb Raider: The Legend (Når du sitter fast!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ADVARSEL, DENNE TRÅDEN KAN INNEHOLDE SPOILERS. LESES PÅ EGEN RISIKO!

Jeg lurer på hvordan jeg kommer over dette stedet her (legger med et bilde). Jeg har klart det helt til hun henger på slutten der, men da vet jeg ikk hva jeg skal trykke!

Noen som kan hjelpe?

ZayCon

post-97084-1146653974_thumb.jpg

Endret av ZayCon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg husker så skal man bare hoppe videre fra tauet (hoppeknappen? avhengig av hva du spiller på)... Tror jeg da. Er en stund siden jeg var der...

Skrevet (endret)

Du må klatre opp fra siden, fra venstre også klatre over den staute greia, så gå videre til høyere, klatre langs veggen og komme deg til tauet.. (Veit, skikkelig dårlig forklart :p ) ..

Men er fint om vi kan bruke denne tråden når vi sitter fast et sted, istedfor å lage 100 nye tråder..

Edit, Hmm, så feil er på den andre sia det ja, er når du skal tilbake du må gjøre det jeg sa, men fram så skal det være å trykke hoppe knappen to ganger, så kaster ho en sånn magnet greier.. Tror jeg, lenge sia jeg var der c.. :p

stemmer er en sånn film greier der, bare å trykke de kanppene som kommer opp..

Blei mye rot her nå..

Endret av Mr_Razer
Skrevet (endret)

Tok meg en pause fra å prøve å få meg over - Imens spilte jeg slik Croft Manor! Fy fader for noen gåter =D Så konge spill har jeg ikke sett siden Tomb Raider 1 kom ut :D

ZayCon

Endret av ZayCon
Skrevet
Tok meg en pause fra å prøve å få meg over - Imens spilte jeg slik Croft Manor! Fy fader for noen gåter =D Så konge spill har jeg ikke sett siden Tomb Raider 1 kom ut :D

ZayCon

6036012[/snapback]

Mye bra gåter, har finni alt bortsett fra et sølv sjold..

Skrevet (endret)

Denne tråden er ikke lenger bare en tråd for de som sitter fast, men også en tråd hvor man kan legge inn kule screenshots, si sin mening om spillet osv. ;)

ZayCon

Endret av ZayCon
Skrevet
Elsker spillet. Dette er et utrolig godt spill og mange steder undervurdert.

Kan ikke bli mer enig ;) Fikk samme følelsen som da jeg spilte Tomb Raider 1 :love:

Utrolig vanskelige oppgaver - Noe som er bra :D

ZayCon

Skrevet (endret)

Lurer på hvor den gull greia er på Croft Manor? =D (spiller på Medium) =D

ZayCon

Endret av ZayCon
Skrevet

Ok =D

Men står fast på Croft Manor nå! Har tatt de fleste inne i den treningshallen, Fått opp den tunellen der man kan svømme til et slik annet svømmebasseng! Hva skal jeg gjøre nå? :D

ZayCon

Skrevet (endret)

Står fast(igjen) =(

Hva skal jeg gjøre i dette rommet her:

post-97084-1146916728_thumb.jpg

*LØST*

Endret av ZayCon
Skrevet (endret)

Veldig morsomt spill, men alt for kort. Tok meg under 9 timer å gjennomføre det. Og gåtene var alt for lette, det tok aldri mer enn 2-3 minutter å finne en løsning.

Men alt i alt et bra spill, som jeg anbefaler andre å prøve.

Endret av Skurupu
Skrevet

Enig med deg Skurupu, men det er jo ganske gode gåter i Croft Manor! Men man finner en løsning fort uanz =D

ZayCon

Skrevet

TR Legend var bra spill, men litt lett kanskje.

kosa meg når jeg spilte det.

men syns dem kunne jobba litt mere med skytesekvensene. ikke det at de er dårlige, men kunne laga dem mye bedre. var en del av triksa der som var kronglete å få til.

Skrevet
Denne tråden er ikke lenger bare en tråd for de som sitter fast, men også en tråd hvor man kan legge inn kule screenshots, si sin mening om spillet osv. ;)

ZayCon

6041006[/snapback]

Det skal den ikke være. Her på forumet ønsker vi ikke smaletråder av den grunn at forumet blir uoversiktlig av det. Dersom alle skulle lagd en samletråd for hvert spill ville det vært umulig å finne spesifikke problemer og emner om spill. Jeg foreslår derfor at denne tråden holder seg til det den har gjort. Nemlig å få hjelp når man sitter fast et sted.

Snorre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...