Gå til innhold

Lage og organisere fotoalbum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til noen programmer hvor man kan lage og organisere fotoalbum? Jeg har rimelig mange bilder i digital form, som jeg tenker å få utskrevet på en copyshop.

Finnes det i den forbindelse noen programmer som gjør at jeg enkelt kan lage og organisere et fotoalbum på pc'en, så lagre det i et eller annet format, sende til copy-sjappa, og når de skriver det ut: POFF, klart til å sette inn i albumet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som kjenner til noen programmer hvor man kan lage og organisere fotoalbum? Jeg har rimelig mange bilder i digital form, som jeg tenker å få utskrevet på en copyshop.

Finnes det i den forbindelse noen programmer som gjør at jeg enkelt kan lage og organisere et fotoalbum på pc'en, så lagre det i et eller annet format, sende til copy-sjappa, og når de skriver det ut: POFF, klart til å sette inn i albumet...?

6024913[/snapback]

Jeg ville sjekket ut Picasa. Du finner den på www.picasa.com. 100% gratis og eid av google.

Bruker den selv og er kjempefornøyd.

Skrevet
Takk for tipset, men picasa mangler de funksjonene jeg er ute etter.. Flere forslag?

6031046[/snapback]

Hvilke funksjoner er det du savner da?

Jeg kommer ikke umiddelbart på noen når jeg ikke vet hva du trenger, men om du sjekker ut www.snapfiles.com sin freeware-seksjon kan det jo hende at du finner det du søker etter. det er ganske bra beskrivelser på de forskjellige programmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...