Gå til innhold

TES: problemer med installering av Oblivion...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei...

jeg og en kompis skulle intallere Oblivion på pc'en hans... det gikk helt glatt helt til installeringen klikka helt... og vi måtte reastarte hele dritten... så prøver vi igjen men det går ikke... så prøvde vi det på hans stasjonære pc og der kom det ingen proplemer (det var en laptop vi prøvde det på først)...

noen som vet hva probleme er..

specsa på maskinen:

radeon 9700 - 128 MB

512 MB ram

Intel Pentium M 1,73 GHz

takker for svar!! :thumbup::)

kan det være noen problemer med cd-rommen hans?

Endret av yo_flo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var ganske lite ram! Prøv å la installeringen stå på litt før dere gjør noe!

BTW: Når i prosessen klikker det?

Med med klikket det på 99% (trodde eg, men eg lot det stå på i rundt 3 min og vips så funket det!)

Skrevet
det var ganske lite ram! Prøv å la installeringen stå på litt før dere gjør noe!

BTW: Når i prosessen klikker det?

Med med klikket det på 99% (trodde eg, men eg lot det stå på i rundt 3 min og vips så funket det!)

6023967[/snapback]

Og åssen er det den "Klikker"?

Skrevet

ok... takk for svarene...

installeringen var nesten ferdig før den stoppet helt... vi prøvde og krysse den ut men da kom det sånn derre "not responding" greie... og etter det har det ikke funket å starte installasjonen... innser nå at vi burde ventet og ikke krysset den ut...

men tror ikke 9700 vil kjøre det no bra så da er det vel ikke noe vits i å prøve igjen...

takk

Skrevet

Kan vere noe galt med dvden :hmm: Hakk eller noe! Det hadde jeg, og da stoppa den midt i installeringa! :hrm:

Prøv å vask dvden med tannkrem eller såpe :D Det funka litt for meg! Men ripa var for stor! Skal funke fint på mindre riper :thumbup:

Skrevet
Kan vere noe galt med dvden  :hmm:  Hakk eller noe! Det hadde jeg, og da stoppa den midt i installeringa!  :hrm:

Prøv å vask dvden med tannkrem eller såpe :D Det funka litt for meg! Men ripa var for stor! Skal funke fint på mindre riper  :thumbup:

6027835[/snapback]

Tusen takk :thumbup: . Skal prøve det :D

Skrevet

Bare vent til det lukker seg selv, det tar 3-10 minutter etter hvilken PC man har.

Jeg gjorde stoppet prossessen selv, og spillet gikk å spille. Men jeg hadde noe problemer med andre ting og skulle avinstallere, og fikk ikke lov til dette. Måtte kjøre installeringen en gang til oppå den andre (dette går meget kjapt, unntatt slutten). Når den lukket seg selv, så kunne jeg avinstallere.

Dette problemet står oppført under FAQen til spillet på www.elderscrolls.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...