invalid_user Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 God ettermiddag. Jeg lurer på hvordan Haggle-funksjonen fungerer. Det er forskjellig skill på hver merchant, har det noe å si når jeg skal justere hvor billig ting skal være å kjøpe og hvor dyrt jeg skal selge mine egne ting. Må jeg være Master i Merchantile for å ha den på max?
Lakus Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 God ettermiddag. Jeg lurer på hvordan Haggle-funksjonen fungerer. Det er forskjellig skill på hver merchant, har det noe å si når jeg skal justere hvor billig ting skal være å kjøpe og hvor dyrt jeg skal selge mine egne ting. Må jeg være Master i Merchantile for å ha den på max? 6022174[/snapback] Så vidt jeg skjønte har du riktig
MiSP Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Må jeg være Master i Merchantile for å ha den på max? 6022174[/snapback] Ikke engang da er det sikkert at du klarer det. Det kommer an på hvor god den andre er i Mercantile, det står øverst i Haggle-boksen. God disposition er viktig.
invalid_user Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Er det ren tipping hvor jeg skal sette skalaen?
MiSP Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Er det ren tipping hvor jeg skal sette skalaen? 6023171[/snapback] Prøv deg frem. Lagre, og se hvor det høyeste du klarer er. Husk på at etter du har handlet en del stiger disposition, da kan du sette den høyere. Men hvis du får "offer refused", synker den. Derfor lagrer jeg alltid før jeg endrer haggle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå