Gå til innhold

Battlefield 2 slår seg av..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg spiller enn stund så slår bf2 seg plutselig av! Noen som vet hva det er som gjør at spillet skrur seg av??

6018570[/snapback]

Kan du utdype litt mer hva du mener, slår seg av? Låser seg eller faller du ut? Finnes en del skrevet om dette i formumet om du søker.

Skrevet

har opplevd det eg og...ganske mange ganger..

det kan vere av to grunner.

ein bug i bf2 som dice ikkje har kunnet fjerne

eller varmeutvikling slik at pcen må gji opp..

da mener eg falle ut i windows, ut på skrivebordet.

Skrevet (endret)

6018808[/snapback]

ja, spillet slår seg av å så kommer man til skrivebordet... men jeg har ikke vifte i pc-en min.. er det viktig??

Endret av dorull_tom92
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

noen ganger når jeg joiner en server så skjer det meg også.... sikkert en bug som ikke er rettet opp i enda for problemet starta etter siste patch....

Skrevet

6018808[/snapback]

ja, spillet slår seg av å så kommer man til skrivebordet... men jeg har ikke vifte i pc-en min.. er det viktig??

6019295[/snapback]

Da er det nok fordi pcen blir for varm, du kan teste å fjerne en del støv, eller kjøpe en vifte :)

Skrevet (endret)

"Du har ikke vifte i pc-en din" ?!?

Enten har du et skikkelig system som er passivt kjølt, eller så har du tatt ut viftene i pc-en din. En siste mulighet er at du har vifter uten at du vet om det.

Alternativ en burde jo gå bra. Alternativ to er på trynet, kjøp deg noen vifter til CPU, Chipset, cab osv.. Alternativ tre er vel det mest sannsynlige, bare at viftene ikke gjør jobben godt nok. Skru opp shiten og rens vifteblader og kjøleribber med qtips eller pinsett. Kan jo hende at noen vifter har tatt kvelden og, bytt de ut med nye i så fall.

Endret av -Teddy-
Skrevet

PC-en skal bli ganske var før den skur seg av, eller hopper ut av spillet.

Det er i dag nesten ingen PC-er eller kabinetter som leveres uten en eneste vifte, derfor hørers det ganske rart ut at du ikke har noen. Hvis PC-en din ble levert uten vifter og du ikke har overklokket den, ja da skal den bare ikke bli for varm. Blir den for varm da, ja først da kjøper du vifter og/eller åpner PC-en og rensker den for støv og shit.

Du har uansett en vifte/kjøler, og den er på prosessoren.

Forresten, hvilket skjermkort har du? Skjer det samme hos meg hvis jeg bruker det innebygde skjermkortet på den bærbare (har to stk), skifter jeg til det eksterne, så funker det fett.

Holder egentlig en knapp på at det er en bøg som spøker meg deg.

Skrevet
Holder egentlig en knapp på at det er en bøg som spøker meg deg.

6020837[/snapback]

Tror ikke de homofile ødelegger for spillinga hans akkurat ^^

Menne, høres mest sannsynlig ut om en bug! BF2 er ikke det mest stabile spillet her i gården

Skrevet

Etter at eg overklokka mitt X800XL skjer det av og til at BF2 berre sluttar og kjem til skrivebordet, men no køyrer ikkje skjermkortet på den hastigheita det var på når eg klokka det opp. No er det normal hastigheit, kan nokon hjelpe meg?

Skrevet

jaja, menn han fyrn som æ kjøpte pc-en oss sa at d ikke va vifte i pc-en.. Åsså skulle æ sjekke om pc-en blei varm førr da kunne æ kjøpe mæ d..

Æ har NVIDIA, GEFORCE 6600GT 128MB

Skrevet
jaja, menn han fyrn som æ kjøpte pc-en oss sa at d ikke va vifte i pc-en.. Åsså skulle æ sjekke om pc-en blei varm førr da kunne æ kjøpe mæ d..

6029662[/snapback]

Gadd ikke lese det engang. Skriv NORSK!

Skrevet (endret)

6029662[/snapback]

Gadd ikke lese det engang. Skriv NORSK!

6029733[/snapback]

Ok, men han mannen som jeg kjøpte pc-en hos sa at det ikke var vifte i den. Så når jeg spilte BF2 så skulle jeg sjekke om det var blitt varmt i pc-en, og hvis det var blitt det så kunne jeg kjøpe vifte...! En til å suge luft inn og en til å blåse luft ut!

Og skjermkortet mitt er NVIDIA, GEFORCE 6600GT 128MB

FORNØYD NÅ? :roll:

Endret av dorull_tom92
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

det vil di at du ikke har kabinettvifter noe som ikke er livsviktig... du har nok vifte på skjermkortet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...