milogo Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Kan man legge fra seg ting i de tomme bokhyllene i hus man kjøper? Eller er det bare kister, kommoder etc. man kan bruke til det? Hyllene ser så tomme ut... Har xbox. Takk for svar!
invalid_user Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Du kan jo prøve å plassere et par bøker manuelt. Jeg vet ikke hvilken knapp du må trykke på Xbox, men det er "Grab"-knappen jeg snakker om. Det står vel knappeoppsett på baksiden av manualen, så du finner nok knappen der.
AiKi Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Telekinesis-spell fungerer også, spesielt om det er høyt oppe de skal plassere noe.
Lasse 90 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Telekinesis-spell fungerer også, spesielt om det er høyt oppe de skal plassere noe. 6013991[/snapback] Hvordan bruker jeg telekinesis? Jeg har fått tak i det men skjønte ikke helt hvordan jeg skulle bruke det.
Novocaine Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Sikt på det du vil ha tak i > Cast telekinesis på objektet [d u kan nå flytte objektet ved å sikte eller bevege deg > Skyv objektet vekk ved å trykke Left Mouse (angrep på PC) og trekk med Right Mouse (blokk på PC) !!NB!!Kan hende det er motsatt!! > Slipp objektet ved å trykke både Left og Right Mouse samtidig eller la tiden gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå