Gå til innhold

GW - Kan noen oppdatere meg?


Anbefalte innlegg

Er det noen som raskt kan oppdatere meg om hva som har skjedd i GW det siste halve-trekvart året?

 

Jeg spilte noen Betaer og konstant de første to ukene etter release i fjor (tror faktisk jeg var første nordmann som kom til Lions Arch og en del andre steder) så var det eksamener, sommer osv og jeg kom meg aldri tilbake til spillet jeg egentlig elsker.. spilte en helg tidlig i vinter og kom meg til en vinterby (Ice of Sorrows?) med masse dverger som jeg ikke huskjer navnet på... og det er alt jeg har spilt siden april/mai for ett år siden.

 

 

Tenkte jeg skulle prøve meg litt igjen da jeg snart får en ny stasjonær PC.. men trenger en kort intro om utviklingen i løpet av det siste året..

 

Kunne tenke meg å joine et Guild igjen også...

 

var forøvrig webansvarlig i det første norske Guildet; Guardians of Valhalla, om det er noen gamle kjente fra GOV igjen hadde det vært hyggelig å få høre om det fortsatt er noen som spiller =)

 

~ Minto

Endret av minto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var forøvrig webansvarlig i det første norske Guildet; Guardians of Valhalla, om det er noen gamle kjente fra GOV igjen hadde det vært hyggelig å få høre om det fortsatt er noen som spiller =)

 

~ Minto

6013465[/snapback]

 

Hei. GuardiaN her, nestleder i GoV. Det guildet ble oppløst for lenge siden, men jeg spiller fortsatt, sporadisk. :p

Lenke til kommentar
var forøvrig webansvarlig i det første norske Guildet; Guardians of Valhalla, om det er noen gamle kjente fra GOV igjen hadde det vært hyggelig å få høre om det fortsatt er noen som spiller =)

 

~ Minto

6013465[/snapback]

 

Hei. GuardiaN her, nestleder i GoV. Det guildet ble oppløst for lenge siden, men jeg spiller fortsatt, sporadisk. :p

6014576[/snapback]

 

 

jeg registrerte jo at vi ble oppløst da!! hehe

 

virker som om GW tok av her hjemme etter at vi "la opp"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

@ Minto

 

hvis du har lyst til å joine en guild så kan du joine min guild. Fighters Of Norway(FON). Vi har kappe,ts,hall.

 

krav::: må være aktiv spiller

_________________________

 

vi har rundt 6 aktive members men i totalt rundt 15..

 

du kan PM meg på gw IGN: Trylle Uten Hender

 

eller sende meg en PM på hw her

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg lyst å spille GW igjen, husker hvor kos det var.

Var leder i en stor norsk guild som ble opplöst for ganske lenge siden.

Jeg var rank 6 og hadde tjukt med penger, skulle önske jeg ikke ble bannet :cry: .

 

Eneste jeg har fått med meg var at det har kommet et till spill eller expansion, Guid Wars Factions. Mer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg spilte fra release til rundt juletider, da hadde jeg 15k armor, tatt alle missions, og brukt resten av tiden på å farme Sorrows Furnace.. Gikk rett og slett lei.

 

Men nå har jeg hentet ned spillet fra hyllen, bestilt meg factions og er ready to roll!!

 

Logget innpå for første gang på 5 mnd i dag, og fikk med en gang en PM: "Du skylder meg 10k du!":dontgetit:

 

Var fryktelig vanskelig for meg å bynne på igjen da. Alt var forandret. Hele miljøet var ett annet, og etter å ha spilt wow siden jeg sluttet med GW husket jeg ikke noen av skillsene eller buildsene mine som jeg hadde brukt så lang tid på å bygge :cry:

 

Men jeg får bynne på factions-kampanjen og jobbe meg tilbake! Som jeg ser det er ikke så mye forandret, bortsett fra et par viktige updates/nerfs:

 

The famous AOE-nerf: Dette ble døden for alle nukers. Før når du brukte en AOE-skill (f.eks. fire storm/meteor shower) ble monstrene bare stående der og ta skade. Nå vil de løpe vekk fra AoE-område, og dermed være utenfor skade. Dette stiller høyere krav til warriors, som må aggroe dem tilbake inn i AOE-området. Dette gjorde også at monk-skillen Symbol Of Wrath, som alle brukte til farming før, er totalt ubrukelig og ingen bruker den lenger.

 

..And on the 8. day, God created IWAY: Hvis du sluttet å spille før IWAY-buildet ble oppfunnet, har du et stort problem. IWAY har dominert PvP-fronten leeeeenge, og er riktig nok nerfet ett par ganger men ikke nok til at det har dødd ut. Nå er det nesten helt umulig å få seg team om du ikke vil være med i et IWAY-team.

 

Observer mode, yey!: Nå kan DU observere top-ranked guild battles og hall of heroes kamper direkte ved hjelp av observer mode!

 

Og ett par ting til er forandret, slik som at merchants nå fungerer uavhengig av hverandre og selger bare ting de har kjøpt av spillere, Tombs Of The Primeval Kings er nå en PvE-mission på høyde med Underworld og FoW, som ender opp i en PvE-versjon av Hall of Heroes, den gamle Tombs er flyttet til Heroes Ascent.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Den ligger på Battle Isles. Trykk på båten på verdenskartet, og velg Temple of Balthazar eller noe. HA er sikkert unlocket hos deg allerede, men om den ikke er det så må du først vinne 5 seiere på rad i Random Arena. Da unlocker du Team Arens, her må du ha 5 seire totalt tror jeg det var. Da unlocker du HA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...