_tHokA_ Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg mistenker at det ligger en feil i harddisken min, siden hastigheten på hastighet testen har blitt dramatisk lavere enn den skal være... Så er det noen som har et program/forslag til et program som tar en grei og grundig test av harddisken? Endret 29. april 2006 av _tHokA_
mandela Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=579 last ned, brenn ut, boot fra cd, bruk programmet for scan fra din harddiskprodusent
_tHokA_ Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Jeg har prøvd den, men det var så utrolig mye å velge mellom der.. Vet ikke hvem jeg skal ta...
mandela Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) du vet ikke hvilken produsent som står bak din harddisk? det finner du ut i device manager i windows. (min datamaskin -> egenskaper -> hardware -> device manager -> disk drives ) Endret 29. april 2006 av modellmakt
_tHokA_ Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Er seagate, men under seagate der så fant jeg program som skulle slette disken eller noe sånn
mandela Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 du skal bruke "SeaTools Desktop (Seagate)" under "Hard Disk Diagnosis"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå