[email protected] Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg hadde akkurat formatert, jeg hadde Mine Dokumenter på D disken, og høyre klikka på Mine Dokumenter på Start menyen, for å legge slik at dokumentene på D disken ble som en snarevei på start menyen. Men jeg fikk trykt ja på en melding og musikken min forsvant, den lå i mine dokumenter på D disken. Jeg har prøvd å leite etter de med et recovery program, men fant ikkeno` kan noen hjelpe, eller noen idè? Takker for alle svar! MVH Mathias PS: se på vedlegget, det er et bilde av hva som skjer hvis jeg trykker på Min Musikk mappen Endret 29. april 2006 av [email protected]
Jankee Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
S1rre Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde akkurat formatert, jeg hadde Mine Dokumenter på D disken, og høyre klikka på Mine Dokumenter på Start menyen, for å legge slik at dokumentene på D disken ble som en snarevei på start menyen. Men jeg fikk trykt ja på en melding og musikken min forsvant, den lå i mine dokumenter på D disken. Jeg har prøvd å leite etter de med et recovery program, men fant ikkeno` kan noen hjelpe, eller noen idè? Takker for alle svar! MVH Mathias PS: se på vedlegget, det er et bilde av hva som skjer hvis jeg trykker på Min Musikk mappen 6008184[/snapback] Slik har skjedd med meg også. Jeg hadde ikke tillatesler til å åpne spesielle mapper fordi jeg hadde et annet navn på "brukeren" før jeg formaterte. Så da måtte jeg abre gi mappe tillatelser osv.. Vet ikke om dette er tilfellet her men..
Hårek Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Prøv denne: "Access is Denied" Error Message When You Try to Open a Folder http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881
Anbefalte innlegg