Gå til innhold

E-mail adresse til Siba?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille 1x w800i med abbo fra tele 2.

Fikk melding om at det hadde oppstått en feil, og plutselig var det 4 telefoner bestilt til meg. Finner ingen epost å kontakte de på, men jeg har ikke bruk for 4 av de telefonene. Hva skal jeg gjøre om de sender alle sammen? Blir litt dyrt O.o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skulle bestille 1x w800i med abbo fra tele 2.

Fikk melding om at det hadde oppstått en feil, og plutselig var det 4 telefoner bestilt til meg. Finner ingen epost å kontakte de på, men jeg har ikke bruk for 4 av de telefonene. Hva skal jeg gjøre om de sender alle sammen? Blir litt dyrt O.o

6007400[/snapback]

 

hvis du bestilte fra tele2.no så må du ta kontakt med moobi norge.

Skrevet
hvis du bestilte fra tele2.no så må du ta kontakt med moobi norge.

6008428[/snapback]

 

Regner med at han kjøpte det på Siba siden han spør etter adresse og trådstarter nevner kun at han kjøpte 1 stk. w800 med tele2 abb.

 

----

 

Ring dem på telefon 81500585! Ikke noe vits å sende en epost når det er en hastesak (hvis de hadde sendt telefonene). Nå er det jo slikt at Siba er stengt Søndag og Mandag. Derfor er det gunstigere å ringe :)

Skrevet

Stemmer det, kjøpte på SIBA med Tele2 abb.

DE åpner ikke før Tirsdag, men er redd jeg ikke rekker å ringe før de sender. Det hadde vært jævlig kjipt, men jeg satser på at det går fint.

Skrevet

Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit!

Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem!

Skrevet
Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit!

Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem!

6009786[/snapback]

 

ja er abbo jeg tenker på, men for all del. Fikk feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes pga feil på siden jeg, så er igrunn ikke min feil men kan vel ikke bevise det.

Skrevet
Det burde jo ikke være noe problem! Viss SIBA er litt forståelsesfull, så går nok dette greit!

Eneste problemet jeg kan se, er jo at du får 4 abonnement med bindingstid! Kan bli litt arbeidssomt å få de fjernet evt, men du har jo en 14 dagers angrefrist, så det skulle jo ikke være problem!

6009786[/snapback]

 

ja er abbo jeg tenker på, men for all del. Fikk feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes pga feil på siden jeg, så er igrunn ikke min feil men kan vel ikke bevise det.

6010503[/snapback]

 

du har vel bare oppgitt ett tlfnr, eller?

 

burde ikke være noe stress, bare ring inn på tirsdag og forklar saken. er ikke noe problem å få kansellert abb hvertfall.

Skrevet

Oppga samme nummer ja, men valgte ikke fremtidens nr før men sto at hver pers kun kunne ha 2 abbo, men det holder med 1. :p

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Ingen som har Email adressen til siba altså?

Jeg skulle gjerne levert tilbake en telefon som var operatørlåst, selv om det ikke stod noe om det i produktbeskrivelsen (det stod kun på et klistermerke på eska)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...