Zepticon Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei... Har nettopp reinstalert windows , men etter dette så har det blitt et mareritt å spille wow. Får plutselig store laggspikes som kan vare i opptil 15-20 sek, og som av og til fører til at jeg disconnecter. Er i nettverk med en kompis som spiller men han har ikke dette problemet. Hva kan jeg gjøre? Har nettopp reinstalert wow men dette funket heller ikke. Noen tips?
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Kan det være port/firewall problemer? Om det kan være problemet, se her: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=319
Zepticon Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Har prøv det nå så får vi se om det blir bedre:)
Zepticon Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Nope ble ikke mye bedre... har åpnet porter både på ruteren og i WIndows, men er fremdeles like ille som før... Noen andre forslag?
Kjobben Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Du kan vell prøve å slette WTF mappa. Er ikke sikker på om det hjelper, men det er vel verdt et forsøk! EDIT: Leif Endret 30. april 2006 av Kjobben
Zepticon Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Vell jeg kjørte gjennom hele blizzard sin "hva du skal hjøre om noe er føkka i wow" guide og det ser ut som ting funker nå...
gamer73 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Godt å høre...Jeg hadde problemet med at jeg ble disconnecta ca 2-3 ganger pr dag post patch 1.10. Jeg satte da nettverkskortet inn på 100 (mbs?) Forced full duplex, i stedet for automatic og har ikke DC'et en eneste gang etter dette. Jeg vet ikke helt hva som er gjort, men jeg tror at disse innstillingene tvinger nettverket til å kjøre på "full pupp" hele tiden:)
Zepticon Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Godt å høre...Jeg hadde problemet med at jeg ble disconnecta ca 2-3 ganger pr dag post patch 1.10. Jeg satte da nettverkskortet inn på 100 (mbs?) Forced full duplex, i stedet for automatic og har ikke DC'et en eneste gang etter dette. Jeg vet ikke helt hva som er gjort, men jeg tror at disse innstillingene tvinger nettverket til å kjøre på "full pupp" hele tiden:) 6026028[/snapback] Jepp.. Jeg kjørte på det innebygde Marvell Gigabit kortet mitt, men bytta til det innebyggde nVidia 100mbps, smekka på forced full duplex,og satte resten av instillingene på slavedrift. Så nå funker ting utmerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå