Gå til innhold

ccApp.exe vil ikke avslutte riktig


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Nesten hver gang jeg skal slå av/restarte pc'n, får jeg opp feilmeldingen om at "ccApp.exe" ikke kunne avsluttes riktg. Jeg må trykke "Avslutt nå".. Etter dette står bare datamaskinen stille. Det skjer absolut ingenting.. Jeg kan ikke åpne programmer, fordi datamaskinen er i ferd med å skru seg av.(kan heller ikke åpne oppgavebehandling ). Jeg ender alltid opp med å måtte holde av-knappen inne i 5 sekunder.. Da får jeg aldri tatt en ordentlig restart (kan heller ikke åpne oppgavebehandling).. Hvordan forhindrer man dette?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...003010811511306

 

Forøvrig så jeg og mine har aldri brukt Norton og aldri kommer til å gjøre det heller..

6006955[/snapback]

 

Det blir sikkert bra da, men jeg mister jo virusbeskyttelsen :p

6006988[/snapback]

 

No my friend, go to http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

og last ned, slett først Norton, dra ut/kutt ut nettverk, installer avast home, la maskinen scanne systemet før oppstart og ferdig... :)

Lenke til kommentar

NOD32 er utev tvil den beste antivirus løsningen ute pr. dags dato. Det kan du sikkert få flere andre til å skrive under på også.

 

Norton holder jeg meg langt unna... Om valget var mellom Norton og ingen sikkerhet i det hele tatt, så hadde jeg kjørt uten for å si det sånn...

 

-Stigma

Lenke til kommentar
NOD32 er utev tvil den beste antivirus løsningen ute pr. dags dato. Det kan du sikkert få flere andre til å skrive under på også.

 

Norton holder jeg meg langt unna... Om valget var mellom Norton og ingen sikkerhet i det hele tatt, så hadde jeg kjørt uten for å si det sånn...

 

-Stigma

6007114[/snapback]

 

Koster NOD32 mye eller?

og har den både antivirus, internet security og spam/pop-up/reklame blokk ?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...003010811511306

 

Forøvrig så jeg og mine har aldri brukt Norton og aldri kommer til å gjøre det heller..

6006955[/snapback]

 

Det blir sikkert bra da, men jeg mister jo virusbeskyttelsen :p

6006988[/snapback]

 

No my friend, go to http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

og last ned, slett først Norton, dra ut/kutt ut nettverk, installer avast home, la maskinen scanne systemet før oppstart og ferdig... :)

6007051[/snapback]

 

 

Her er jeg veldig enig. Det å gå over fra Norton (som koster penger) til gratis Avast home, var som å ta av en diger sekk. Nå har jeg vel brukt Avast i snart to år, og ikke hatt trøbbel med virus

Lenke til kommentar

Nå har jeg fjernet alt som har med norton å gjøre. Jeg har installert Avast!, Sygate Personal Firewall, og byttet ut IE med Mozilla Firefox. Jeg har installert

Adblock, Noscript og Fasterfox. Betydlig raskere system og internett. Men jeg

er ikke helt fornøyd med reklameblokkeringen.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fjernet alt som har med norton å gjøre. Jeg har installert Avast!, Sygate Personal Firewall, og byttet ut IE med Mozilla Firefox. Jeg har installert 

Adblock, Noscript og Fasterfox. Betydlig raskere system og internett. Men jeg

er ikke helt fornøyd med reklameblokkeringen.. Noen tips?

6018853[/snapback]

 

Syns Google toolbar tar seg av popupen helt greit....

Lenke til kommentar
Nå har jeg fjernet alt som har med norton å gjøre. Jeg har installert Avast!, Sygate Personal Firewall, og byttet ut IE med Mozilla Firefox. Jeg har installert 

Adblock, Noscript og Fasterfox. Betydlig raskere system og internett. Men jeg

er ikke helt fornøyd med reklameblokkeringen.. Noen tips?

6018853[/snapback]

For å få adblock til å være mer effektiv må du ha skikkelige filter regler.

 

Adblock Filterset.G Updater

This is a companion extension to Adblock and should be used in conjunction with it. This extension automatically downloads the latest version of Filterset.G every 4-7 days. Filterset.G is an excellent set of filters maintained by G for Adblock that blocks most ads on the internet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...