Mr.Anki Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei.. Finnes det en form for lykt når man er inne i di mørke hulene ? mvh anki
Mr.Anki Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Ja, fakler, spells, enchantments ol. 6004762[/snapback] som jeg kan gå med hele tiden ?
Rostad Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ja, men hvis du tenker og bruke en fakkel, så kan du ikke bruke two-handed sverd da
Vorpal Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Kan du vel? Du bare legger ned sverdet når du ikke er i en kamp så kan du bruke fakkelen.
Cloudemyx Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvis du bruker et One-Handed Sword kan du ha fakkelen oppe samtidig som du har sverdet oppe og kan slå på fiendene mens du holder fakkelen. Bruker du et Two-Handed Sword må du jo legge ned faklen og kjempe i mørket, det må du ikke hvis du bruker et One-Handed Sword. Tror jeg
blackbrrd Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det finnes en illusion spell, starlight som fungerer ok på lavere levels, eventuellt så går det an å få en ring med light på. Hvis du har gjort de 7 mageguild questene og dermed klart å bli med i mageguildet så kan du lage light-ringen selv hvis du har en light-spell.
Cloudemyx Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det finnes en illusion spell, starlight som fungerer ok på lavere levels, eventuellt så går det an å få en ring med light på. Hvis du har gjort de 7 mageguild questene og dermed klart å bli med i mageguildet så kan du lage light-ringen selv hvis du har en light-spell. 6008731[/snapback] I stad når jeg spilte fant jeg faktisk en ring som het "Great Ring Of Light" Jeg mener det var det den het, den gir lys 50ft eller noe når jeg har den på.
Lasse 90 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Prøv å få tak i noe som har nighteye enchantment. Er veldig fine i huler siden hele hulen blir opplyst og du kan bruke våpen samtidlig.
hugRmunR Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg har en ring og nighteye ^^ Du får den hvis du følger main questen et stykke (må finne den et sted da)
h00v3r Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg har en ring og nighteye ^^ Du får den hvis du følger main questen et stykke (må finne den et sted da) 6009222[/snapback] Jeg fant den ringen inne i en Oblivion gate jeg, inne i en av de røde greiene som er rundt omkring. Men det er jo alltid tilfeldig hva man finner i dem da!
Robert. Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Du burde kjøpe en spell som heter Daylight veldig effektivt. Lyser veldig bra, husker ikke hvor man kjøper den men tror det er i en av byene =D
hugRmunR Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg fant den ringen inne i en Oblivion gate jeg, inne i en av de røde greiene som er rundt omkring. Men det er jo alltid tilfeldig hva man finner i dem da! 6009493[/snapback] Er ikke bare meg som har funnet den der jeg fant den... Er i sewersene senere i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå