Gå til innhold

Naxxramas, info og bilder.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper egentlig at siste boss ikke blir Kel'Thuzad. Vil helst ikke være med på å drepe en av mine idoler fra WC3 ;)

Eller kanskje at han teleporter seg vekk når han har veldig lav health igjen, og en annen boss kommer istedet.

6003951[/snapback]

 

Er nok RIMELIG sikkert at Kel'Thuzad blir siste boss. Hvis ikke, så kunne jo Nefarian ha stukket fra BWL etter at Chromaggus går ned, så kunne vi sloss mot en annen boss?

 

Nei, Kel'Thuzad's tid er kommet, han skal få lide. Blir vel værre å få has på bossen hans igjen, ja, Arthas blir seig.

Lenke til kommentar
Håper egentlig at siste boss ikke blir Kel'Thuzad. Vil helst ikke være med på å drepe en av mine idoler fra WC3 ;)

Eller kanskje at han teleporter seg vekk når han har veldig lav health igjen, og en annen boss kommer istedet.

6003951[/snapback]

 

Er nok RIMELIG sikkert at Kel'Thuzad blir siste boss. Hvis ikke, så kunne jo Nefarian ha stukket fra BWL etter at Chromaggus går ned, så kunne vi sloss mot en annen boss?

 

Nei, Kel'Thuzad's tid er kommet, han skal få lide. Blir vel værre å få has på bossen hans igjen, ja, Arthas blir seig.

6004073[/snapback]

 

Arthas bør aldri komme..

Lenke til kommentar
Håper egentlig at siste boss ikke blir Kel'Thuzad. Vil helst ikke være med på å drepe en av mine idoler fra WC3 ;)

Eller kanskje at han teleporter seg vekk når han har veldig lav health igjen, og en annen boss kommer istedet.

6003951[/snapback]

 

Er nok RIMELIG sikkert at Kel'Thuzad blir siste boss. Hvis ikke, så kunne jo Nefarian ha stukket fra BWL etter at Chromaggus går ned, så kunne vi sloss mot en annen boss?

 

Nei, Kel'Thuzad's tid er kommet, han skal få lide. Blir vel værre å få has på bossen hans igjen, ja, Arthas blir seig.

6004073[/snapback]

 

Arthas bør aldri komme..

6004342[/snapback]

 

Han kommer nok, etter Burning Crusade, kanskje den neste expansionpacken etter den, Northren? Det kontinentet mangler jo i dagens wow...

Lenke til kommentar
Håper egentlig at siste boss ikke blir Kel'Thuzad. Vil helst ikke være med på å drepe en av mine idoler fra WC3 ;)

Eller kanskje at han teleporter seg vekk når han har veldig lav health igjen, og en annen boss kommer istedet.

6003951[/snapback]

 

Er nok RIMELIG sikkert at Kel'Thuzad blir siste boss. Hvis ikke, så kunne jo Nefarian ha stukket fra BWL etter at Chromaggus går ned, så kunne vi sloss mot en annen boss?

 

Nei, Kel'Thuzad's tid er kommet, han skal få lide. Blir vel værre å få has på bossen hans igjen, ja, Arthas blir seig.

6004073[/snapback]

 

Arthas bør aldri komme..

6004342[/snapback]

 

Han kommer nok, etter Burning Crusade, kanskje den neste expansionpacken etter den, Northren? Det kontinentet mangler jo i dagens wow...

6004552[/snapback]

 

 

Håper ikke arthas kommer i WoW, jeg vil drepe han men da må det skje i et nytt singleplayer spill, Warcraft 4 Campaign eller noe.

Lenke til kommentar

Vil nok tro det er Kel'Thuzad som blir bossen ja av forskjellige årsaker.

Regner med dette bygger opp som en åpning før expansion.

 

Om jeg ikke husker feil, så sier Warcraft lore (historien) at boken til Medivh er tatt hånd om av Kel'Thuzad. Denne boken trengs for å åpne Dark Portal såvidt jeg vet, så det skulle ikke overraske om det var en drop eller noe fra ham. En quest chain ala Ahn'Qiraj hvor man må gjøre mye dritt for å åpne portalen og boken er Dark Portal's svar på Scepteret for å åpne Ahn'Qiraj.

En ting som jo er mer positivt etter min mening, med denne enn med Ahn'Qiraj, er jo at den er knyttet tettere opp mot main storyen.

 

 

 

 

EDIT:

Det er vel forsåvidt ingen som VET 100% sikkert at boken trengs, men det ligger litt i kortene synes jeg.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Vel, Kel'Thuzad har dødd før.. han kan bli resurrected igjen ^^

 

Synes dette høres bra ut, bare synd jeg sikkert aldri kommer inn i en guild som tar Naxxramas

6006484[/snapback]

handler bare om å prøve og prøve å til slutt får du et endgame guild, kameraten min har holdt på siden januar å prøve å få guild, å nå fikk han nefarian guild ;) tok bare litt veldig lang tid ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...