Gå til innhold

gjorde jeg et dumt valg med å gå for 64bit?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

HK på min gamle pc gikk i stykker for en tid tilbake siden.

Tenkte å kjøpe nytt + en noe kraftigere cpu. Jeg ble overtalt til å gå for 3500+ 64bit.

 

Lurer på om det var et dumt valg,...? La inn xp 64 bit, men når jeg prøver å oppdatere drivere til HK+skjermkort får jeg beskjed om at de ikke kan kjøres på os'et...

 

driver å legger inn 32 bits xp nå.. Da kunne jeg jo like greit ha kjøpt en billigere cpu, eller er det bare å vente en stund å satse på at jeg etterhvert kan få oppdatert driverne...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner jo de fleste drivere å bli ferdigutviklet for 64-bits, samt det ikke er lenge til Vista som er valgfritt 64- eller 32-bits. Uansett er jo AMD's 64-bits prosessorer svært gode på flytetallsopperasjoner versus 32-bits CPU'er.

Så noe dårlig valg har du nok ikke gjort. Har selv hatt Athlon64 siden juli 2004. :)

Lenke til kommentar

stemmer nok det.. Da jeg skulle legge inn driverne brukte jeg cdene som fulgte med.. Skal prøve å laste ned nye 64 bit's drivere fra nettet.. foreløpig har jeg gått tilbaketil den gamle 32bit's versjonen min, da jeg ikke kom meg på nett engang me 64bit (hadde ikke driver til ethernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...