teekej Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Har vært vampyr i mange uker nå. Jeg har funnet alle ingrediensene utenom hidarins vampyr dust i redwater hula. Men har bare funnet Hidarins aske men det ville hun ikke ha. Kan noen hjelpe?
Piratpjokken Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 den skal jo levere hindarils aske til heksa. men vil hun ikkte ta imot den?
MiSP Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Se her: Apparently there is a bug which may occur if you hand in the items in the wrong order which prevents you from completing the quest. Your options then would be to reload a previous game or to type "set MS40.cureready to 1" into the console after you have given the ingredients to the witch. This will cause a new topic to appear and allows you to complete the quest properly.
teekej Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Det er ikke det. Jeg har gitt alle tinga utenom denne asken av vampyren men når jeg snakker med henne kommer ikke temaet om han mektige vampyren opp på skjermen. Jeg har prøvd å bribe men hjelper ikke
MiSP Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det er jo tydeligvis det problemet. Du får ikke gitt alle ingrediensene. Jeg hadde ingen problemer med denne, så du får prøve konsollkommandoen.
teekej Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Har desverre 360 versonen. Må begynne på nytt fra før jeg var vampyr eller finnes det andre løsninger? cheat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå