Bimmelom Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hei. En kamerat av meg har nå en 60 mage som han spiller på. Vi spiller på Burning Blade. Så, han vil nå starte en horde på Burning Blade, siden han er møkk lei alle Alliancene omtrent. Så, det jeg lurer på er om en GM kan flytte hannes character (60mage) over til min account ? Dermed kan han mekke en horde på våres server. Hadde dette vært mulig ?
J@cob Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Tviler, og vis det er det så hadde de aldrig i livet gjort det
Bytex Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Nei, det tror jeg bare du kan glemme. Karakterene er i en gigantisk database hos blizzard, og for å overføre må de inn i basen og endre masse ting. Kommer aldri til å skje. Endret 26. april 2006 av Bitex
TaleX Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 det kommer i en patch (1.12 eller noe sånt) sammen med valgfritt serverskifte. Men dette vil koste litt.
.V. Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Dette har vært "coming soon" siden august 2005 talex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå