Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fucked With a Knife

Digg musikk

6166407[/snapback]

Fuck I'm Dead - Slowly Raped With A Chainsaw.

Have fun

6166427[/snapback]

Tittelen der har jeg sett før, hører du på DM?
Skrevet

Tittelen der har jeg sett før, hører du på DM?

6166429[/snapback]

Alt som sparker fra seg litt ja :p Men nå må jeg seriøst ta kvelden. Fy lefse så trøtt

Skrevet
God natt, drøm om lefser^^

6166442[/snapback]

Legg deg :D

6166454[/snapback]

Byssan lull koka kittelen full... *snooooork!*

[Nei, jeg snorker ikke]

Skrevet

Nå kommer det en dobbelpost, who care`s (jada).

Alle som sier at dem skal legge seg fra nå av, får ikke lov til å skrive flere innlegg før dem har stått opp, og da mener jeg toppen 6:00, nå får vi se da.

Skrevet

Alle som sier at dem skal legge seg fra nå av, får ikke lov til å skrive flere innlegg før dem har stått opp, og da mener jeg toppen 6:00, nå får vi se da.

6166467[/snapback]

Greit, da legger jeg meg!

God natt forum-karar og tjeier^^

Skeiks in the morra ættermæddan!

Skrevet

Nå var det ikke stor aktivitet på forumet gitt, off topic karene klarer sikkert og toppe 900 i morgen også, skulle ikke forundret meg i nærmeste grad.

Skrevet
Pfff, jeg er prikk lik. :mrgreen:

6165008[/snapback]

Håper det, du er så nusselig :love:

Forum-Stefan er en light-versjon av IRL-Stefan. Jeg er frekkere, spydigere og mer homofil i virkeligheten.

6165021[/snapback]

Ah, du høres ut som en koselig gutt ;)

_________

Så dere hadde en bok-diskusjon for ikke så lenge siden. Hvilke bøker burde jeg lese da? Liker thriller, Knut Nærum (o.l), rorbu historier. Likte også handlingen i Angels and Demons, noen bøker som omfatter samme tema?

Skrevet

6166467[/snapback]

Jeg har ikke sagt at jeg skulle legge meg ihvertfall. Synes egentlig filmer som er mye over 90 minutter er i meste laget, men har forsåvidt tid til det nå. Times tid igjen.

Skrevet

Nå storkoser jeg meg, ser på Metalsvisj (masse dårlig egentlig) og nå skal jeg koke meg nuddler, drikke eplenektar og spise snacks, cyah guys. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...