Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem tror jeg klarer det med enda litt mer innsats?

Jeg tviler på at du klarer å øke snittet en hel karakter - det krever mye innsats, uten tvil. Det hele bygger jo på de tidligere årene, og har du gitt f da er det jo en dårlig "grunnmur"...

6162075[/snapback]

Du vet jeg så godt som ikke jobber noe som helst nå, og ligger på 4? Tror det skal være mulig jeg.

Nyheter: Omg, stemoren min og pappa skal gifte seg 21juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For øyeblikket ser det da ut som om det skal være helt mulig å gå ut med ca 5,5 pluss tilleggspoeng fra VGS. Det er jeg meget, meget fornøyd med.

6162066[/snapback]

Ja, det har du all grunn til!

Jeg fikk akkurat 5 i snitt til jul, 5 i alle fag! :w00t:

Skrevet (endret)
Joh..sticky..kjenner til den, men herregud da. Gutten måtte jo få et svar.

Ehmm: Eg er født i 91 du er født i 89 :hrm:

Endret av brd
Skrevet

Jeg har fått ekstraoppgave i engelsk fordi jeg vipper mellom 4 og 5. :hrm:

Får vel begynne med den nå, selv om jeg er i det late hjørnet...

Skrevet
Du vet jeg så godt som ikke jobber noe som helst nå, og ligger på 4? Tror det skal være mulig jeg.

6162087[/snapback]

Gjorde da aldri lekser på ungdomsskolen jeg heller, og holdt da alltid i overkant av fem i snitt. Kan ikke si jeg overanstregnte meg.

Skrevet

Jeg skal ha nynorsk tentamen i morgen, men jeg tror jeg ikke kommer på skolen så må nok ta den senere. Håper jeg slipper neste uke da det er norsk, matte og engelsk tentamen tirsdag, onsdag og torsdag.

Skrevet
Joh..sticky..kjenner til den, men herregud da. Gutten måtte jo få et svar.

Ehmm: Eg er født i 91 du er født i 89 :hrm:

6162107[/snapback]

For at i 1991 ble det bare født jenter?

Jeg er født i 1986, har utovertiss, er gutt og stolt av det.

Skrevet
For øyeblikket ser det da ut som om det skal være helt mulig å gå ut med ca 5,5 pluss tilleggspoeng fra VGS. Det er jeg meget, meget fornøyd med.

6162066[/snapback]

Ja, det har du all grunn til!

6162089[/snapback]

Takk. Det er jo med studieretningsfag tatt som privatist og sånt, men fordrer vel enn 6'er i bedøk II. Men selv med en femmer i bedøk skal jeg vel ha et snitt som får meg inn der jeg vil, kanskje ikke legestudiet, men det har jeg uansett ikke studieretningsfagene til.

Skrevet

6162087[/snapback]

Gjorde da aldri lekser på ungdomsskolen jeg heller, og holdt da alltid i overkant av fem i snitt. Kan ikke si jeg overanstregnte meg.

6162127[/snapback]

Jeg gjorde ikke en eneste tysklekse på hele ungdomsskolen, men gikk ut med 5 i både skriftlig og muntlig.

Skrevet
Takk. Det er jo med studieretningsfag tatt som privatist og sånt, men fordrer vel enn 6'er i bedøk II. Men selv med en femmer i bedøk skal jeg vel ha et snitt som får meg inn der jeg vil, kanskje ikke legestudiet, men det har jeg uansett ikke studieretningsfagene til.

6162142[/snapback]

Vet du hva du skal bli når du blir stor?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...