Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer aldri til å bytte :)

7104532[/snapback]

Så jeg kommer aldri til å få se "Mushi" med stor m? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer aldri til å bytte :)

7104532[/snapback]

Så jeg kommer aldri til å få se "Mushi" med stor m? :/

7104553[/snapback]

nei. mushi med stor M suger :ph34r:

Gjest medlem-77217
Skrevet
At du spiser ku-mat.

7104551[/snapback]

Tull, loff med nugatti oser av klasse.

7104559[/snapback]

For kyr ja.

Skrevet
nei. mushi med stor M suger :ph34r:

7104574[/snapback]

Neimen, da så.. :(

Skrevet
Bah!

Har ryddet hele testrommet nå(Der vi ghoster maskiner o.l.)... Veldig mye dritt som slang rundt omkring der .P

7104604[/snapback]

fant du en slange i sikrings-skapet? :)

Skrevet

@Skarstad: Bor du i Brønnøysund? :O Så akkurat på profilen din for å se hvor gammel du var.. Så ser jeg at du har Br.sund som bosted..

Skrevet

Hvor mye melk er det egentlig i Nugatti? Det er vel mest nøtter, sukker og kakaosmør?

Skrevet
Bah!

Har ryddet hele testrommet nå(Der vi ghoster maskiner o.l.)... Veldig mye dritt som slang rundt omkring der .P

7104604[/snapback]

Hva er å ghoste maskiner?

Skrevet
Bah!

7104604[/snapback]

fant du en slange i sikrings-skapet? :)

7104622[/snapback]

Torde ikke åpne det :ph34r:

Fant en gammel mobiltelefon.. Slikt rør som lå på en boks med en antenne :thumbup:

Skrevet
Torde ikke åpne det  :ph34r:

Fant en gammel mobiltelefon.. Slikt rør som lå på en boks med en antenne  :thumbup:

7104637[/snapback]

Er vel det man kaller en "mobil"-telefon.

Skrevet
Bah!

7104604[/snapback]

7104636[/snapback]

Vi bruker et program som heter Norton Ghost, så har vi et ferdig image, som vi peiser inn på disken, så vi slipper å installere Windows på nytt på alle maskiner når de må reinstalleres.

Skrevet
@Skarstad: Bor du i Brønnøysund? :O Så akkurat på profilen din for å se hvor gammel du var.. Så ser jeg at du har Br.sund som bosted..

7104627[/snapback]

Jupp, jeg går VK1 Allmennfag her.

Skrevet
Bah!

7104604[/snapback]

7104636[/snapback]

Vi bruker et program som heter Norton Ghost, så har vi et ferdig image, som vi peiser inn på disken, så vi slipper å installere Windows på nytt på alle maskiner når de må reinstalleres.

7104643[/snapback]

Høres relativt praktisk ut

Skrevet

7104627[/snapback]

Jupp, jeg går VK1 Allmennfag her.

7104651[/snapback]

Kult..

Kryr ikke akkurat av personer fra Br.sund her :ermm:

Skrevet
Kult..

Kryr ikke akkurat av personer fra Br.sund her  :ermm:

7104667[/snapback]

Tar jeg ikke helt feil, er/var det en egen tråd for folk fra Brønnøysundsområdet i den perioden da man hadde tråder for sånt. Den var ikke særlig stor. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...