Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
abn0rmal :love: Ueland :love: SteffyBoy :love:

7037289[/snapback]

Hvis jeg ikke husker helt feil så het Ueland85 egentlig eller lignende :lol:

7037330[/snapback]

Nå som du sier det, så ringer det en bjelle. Mange som bytter for tiden, jeg vurderer det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå som du sier det, så ringer det en bjelle. Mange som bytter for tiden, jeg vurderer det selv.

7037351[/snapback]

Til hva da? Steffy?

Skrevet

7037351[/snapback]

Til hva da? Steffy?

7037356[/snapback]

Tenkte på Stefan. Enkelt og greit, hvis jeg får den andre brukeren slettet. Det er noen år siden han sist var pålogget, så jeg tror ikke å fjerne ham er noe etisk galt, vi får se hva admins sier.

Skrevet
Tenkte på Stefan. Enkelt og greit, hvis jeg får den andre brukeren slettet. Det er noen år siden han sist var pålogget, så jeg tror ikke å fjerne ham er noe etisk galt, vi får se hva admins sier.

7037361[/snapback]

Lykke til da :)

Jeg sølte akkurat øl på pølsa mi :ph34r:

Skrevet

hmm, første måltid på meg nå siden pizzaen på slutten av hwlan.. Ikke helt bra ihvertfall! men det ble kjøttpudding da ihvertfall! Ikke fiskepinner alikevell :p

Skrevet (endret)

=( *skrivenoentegn*

oh, btw, det kommer en hyggelig mann på min dør i morra! Han skal fikse adsl2+ til meg :D

Endret av clvn
Skrevet
Neieh, tid for senga nå. Skulle ha lagt meg for leeeeenge siden men men...chiao fuckheads..

Steffyboy, ikke bytt...serriøst..

7037369[/snapback]

Explain plz.

7037376[/snapback]

Blackmail.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...