Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg høre på dem selv. har alle sangene og jeg elsker dem :)

Jeg liker å høre på "ukjent" musikk. Musikk som ikke er kjent eller som folk jeg kjenner ikke hører på.

Den "ukjente" er det beste :)

Skrevet
Det var deg jeg fant bandet Trapt fra i avataren da jeg trykket feil ja Luchy. :love:

6876739[/snapback]

Takk, og Takk Luchy for at du hadde linken i siggen. De var jo rett og slett litt gode :wee:

Skrevet
Det er jo rett og slett sant. :wee:
Idiot. :nei:

6876759[/snapback]

Skjerp deg gutt! Først sier du at Pjuus ser ut som hun har cp og downs, så kaller du folk Idiot? Trykk her og tell til ti, så går du ut og trekker litt luft.

Skrevet

6876759[/snapback]

Nånå...ro nå ned..ingen vits i å bli sur. Vi legger saken bak oss og så er det glemt, mkay? :)

Skrevet

6876759[/snapback]

Nånå...ro nå ned..ingen vits i å bli sur. Vi legger saken bak oss og så er det glemt, mkay? :)

6876780[/snapback]

Enig.. La oss glømme detta :D

Skrevet
Nå fikk jeg helt hetta her. Vet ikke hvorfor men får en eller annen grunn så hater jeg at folk hører på det "ukjente" som jeg hører på  :confused:

6876774[/snapback]

Dakkar :cry:

Skrevet
Nå fikk jeg helt hetta her. Vet ikke hvorfor men får en eller annen grunn så hater jeg at folk hører på det "ukjente" som jeg hører på  :confused:

6876774[/snapback]

Hehe, jeg kommer nok ikke til å si til alle vennene mine og legge den ut på delt liste på skolen og sånn da, men sånn inniblandt, kanskje jeg hører på de. Hvis jeg er i rette humøret :)

Skrevet (endret)

6876774[/snapback]

Hehe, jeg kommer nok ikke til å si til alle vennene mine og legge den ut på delt liste på skolen og sånn da, men sånn inniblandt, kanskje jeg hører på de. Hvis jeg er i rette humøret :)

6876795[/snapback]

Ojsan to late, gjorde det vist for en stund siden :(

Men bare til sån ca.7 stk nothing to worry about :innocent:

Endret av DNA1
Skrevet
Jeg liker å høre på "ukjent" musikk. Musikk som ikke er kjent eller som folk jeg kjenner ikke hører på.

Den "ukjente" er det beste :)

6876756[/snapback]

Sånn er jeg òg. Budgie, f.eks., er veldig koz.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...