Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

thank you :)

6857464[/snapback]

 

Ingen problemer. Kall deg hva du vil. ;)

6857468[/snapback]

Jon står på sidelinjen, og plutselig utbryter han "MEEENSEN!"

Fisk1 svarer kort "Who did that?"

She did it, she did it.....HE HE HE! HE DID IT...

 

 

Nå har jeg kjøpt Munich og No Direction home, Bob Dylan dvd'en. *Film*

6857539[/snapback]

Munich er dritbra. Ble derimot skuffet da jeg så Syriana....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil du ha diskusjon? Fint.

 

Jeg nekter å spise lungemos av 2 grunner:

 

- Det ser motbydelig ut og det lukter likeså.

- Det er lunger...Det var en gang en luftfilter...

 

Dessuten, så er det mange andre kjøtt alternativer som er billigere, smaker bedre, ser bedre ut, og gir i noen tilfeller mer næring.

6857542[/snapback]

 

Dette ser ut som din mening? Da mener jeg at du er kresen, fordi din påstand er basert på at det ser motbydelig ut og lukter vondt.

Kyllingvinger var en gang et av kyllingens lemmer. Biff er deler av okser, kuer etc.

Er det noe bedre? :)

6857556[/snapback]

 

 

Faktisk, så er det mye bedre. Er du en fan av lungemos eller noe? Fordi jeg ser at du har vansker å forstå at folk har forskjellig smak når det gjelder mat...

Lenke til kommentar
Faktisk, så er det mye bedre. Er du en fan av lungemos eller noe? Fordi jeg ser at du har vansker å forstå at folk har forskjellig smak når det gjelder mat...

6857569[/snapback]

 

Jeg har ikke spist lungemus på mange år, så jeg kan ikke si at jeg er noe spesielt fan.

Du ytret din mening, og må være forberedt på å motta motreaksjoner siden dette er et åpent diskusjonsforum. :)

 

MyBigMouth: Jeg er et hankjønn. Det er biologisk umulig for å ha menstruasjon. :)

Dessuten forekommer det meget sjelden at jeg svarer på engelsk, unntatt når jeg vil være morsom. ;)

Lenke til kommentar
nei, fordi Fisk1 var for opptatt å vinne en diskusjon og faktisk ha rett for engangs skyld. Alt annet er urelevant.

6857605[/snapback]

 

Hm. Interessant teori. Har du noen beviser for å begrunne din konklusjon?

 

Jeg behøver ikke å vinne mot deg i en diskusjon. Prinsippet er at du ytret din mening, jeg svarte, og du har nå tydd til barnslige uttalelser mot meg for å "vinne". :)

 

NorthGarden: Jeg er opplært til å like og spise den maten jeg får. Det kalles folkeskikk, og jeg ville derfor ikke ofret noen av rettene noen tanke før jeg fortærte dem ned i den store magen min. :wee:

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
nei, fordi Fisk1 var for opptatt å vinne en diskusjon og faktisk ha rett for engangs skyld. Alt annet er urelevant.

6857605[/snapback]

 

Hm. Interessant teori. Har du noen beviser for å begrunne din konklusjon?

 

Jeg behøver ikke å vinne mot deg i en diskusjon. Prinsippet er at du ytret din mening, jeg svarte, og du har nå tydd til barnslige uttalelser mot meg for å "vinne". :)

6857618[/snapback]

 

Herregud.

 

Du vil ha grunnlag? Han har jo nettopp sagt at han ikke liker lungemos, og av overnevnte grunner. Han har ihvertfall en grunn. Alt du sier er at alle andre er usaklige. Jeg har ikke sett så mange saklige argumenter fra din side. MrLeftfield har dessuten et helt forum i ryggen. Hvis du mener det motsatte, be my guest; sett opp en vote.

 

(8)

Cry med a river

Build me a bridge

Get over it

(8)

 

:love:

Lenke til kommentar
nei, fordi Fisk1 var for opptatt å vinne en diskusjon og faktisk ha rett for engangs skyld. Alt annet er urelevant.

6857605[/snapback]

 

Hm. Interessant teori. Har du noen beviser for å begrunne din konklusjon?

 

Jeg behøver ikke å vinne mot deg i en diskusjon. Prinsippet er at du ytret din mening, jeg svarte, og du har nå tydd til barnslige uttalelser mot meg for å "vinne". :)

 

NorthGarden: Jeg er opplært til å like og spise den maten jeg får. Det kalles folkeskikk, og jeg ville derfor ikke ofret noen av rettene noen tanke før jeg fortærte dem ned i den store magen min. :wee:

6857618[/snapback]

 

Det er vell i bunn og grunn ikke det saken handler om her. Spørsmålet var vell; Er lungemos godt? Ikke om du liker maten du får.

Lenke til kommentar
Herregud.

 

Du vil ha grunnlag? Han har jo nettopp sagt at han ikke liker lungemos, og av overnevnte grunner. Han har ihvertfall en grunn. Alt du sier er at alle andre er usaklige. Jeg har ikke sett så mange saklige argumenter fra din side. MrLeftfield har dessuten et helt forum i ryggen. Hvis du mener det motsatte, be my guest; sett opp en vote.

 

(8)

Cry med a river

Build me a bridge

Get over it

(8)

 

:love:

6857648[/snapback]

 

Uhm? Jeg spurte om han hadde noen argumenter fordi han påstod at jeg var "for opptatt av å vinne og å faktisk ha rett for en gangs skyld", ikke for lungemosen. Han

må gjerne ikke like det, men da må jeg få lov å kalle ham kresen også. ;)

 

Og hvorfor kommer du trekkende med at han har hele forumet i ryggen?

 

EDIT: Som svar på din andre post; Han spurte hva jeg ville valgt av kyllingfilet og lungemos.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

For av de her inne som har uttalt seg, så sier jeg, MrLeftfield, Ø.B, og northgarden at lungemos er bæs.

At lungemos er godt derimot, er det.....skal vi telle med 0? 1? SKal vi si 1, så er vi enige?

 

EDIT: Som svar på din andre post; Han spurte hva jeg ville valgt av kyllingfilet og lungemos.

Det var etterpå.

 

edit: var ikke det NorthGarden som skrev den før? Den er evig kos wub.gif

Loeve eller fredrikrb som lærte meg den. Si det til de. :cool:

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Jeg er opplært til å like og spise den maten jeg får. Det kalles folkeskikk, og jeg ville derfor ikke ofret noen av rettene noen tanke før jeg fortærte dem ned i den store magen min. :wee:
Opplært?

Ble du oppdratt i militæret, eller hva?

 

Selvfølgelig spiser jeg allmenn kost, men lungemos har vel blitt mer og mer sjeldent,

og mange barn vokser ikke opp med det lenger, slik som du kanskje gjorde i militæret.

Jeg blir ikke tvunget til å spise maten min, man skal nyte mat, ikke lære seg og like noe man ikke liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...