Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*slenge i meg en Ferrero Rocher og le av hvor lite klasse arbeidsklassen har som spiser Smash*

6802341[/snapback]

Er jo ikke så spesielt dyr sjokolade det da. Ikke bedre enn smash heller

Skrevet
*slenge i meg en Ferrero Rocher og le av hvor lite klasse arbeidsklassen har som spiser Smash*

6802341[/snapback]

*Slenge i meg en Smash og le av hvor klysete den selvoppnevnte "samfunnseliten" er som skryter av at de spiser Ferrero Rocher*

Toodles.

Skrevet

6802341[/snapback]

Og du bor i student-by? :p

6802363[/snapback]

En svært overpriset studentby.

6802341[/snapback]

6802377[/snapback]

Har ikke med smak eller pris å gjøre, det har med design. Det ser eksklusivt ut.

Skrevet

6802341[/snapback]

6802377[/snapback]

Omg.. nå tenkte jeg på heeelt feil sjokolade.. Seff er jo ferrero rocher bedre enn smash :wee:

Skrevet
Omg.. nå tenkte jeg på heeelt feil sjokolade.. Seff er jo ferrero rocher bedre enn smash :wee:

Godt å høre. Du skal heller få en, siden du var så flink.

Yay :wee: Tusen takk :)

Skrevet

Ferrero Rocher er mye bedre enn Smash, ja. Men av prinsipp gidder jeg ikke kjøpe den, jeg takler rett og slett ikke de snobbene. Hvis noen gidder å spandere på meg, så er det greit, men det er ikke noe jeg kjøper selv, altså.

:fun:

Skrevet
Kjøp ekte norsk melkesjokolade! :dribble:

Slår alt, selv det Ferrero-skvipet

6802452[/snapback]

Freia Melkesjokolade er nok best, ja. Jeg har faktisk en 200-gramspakke liggende ved siden av meg nå.

Skrevet
Ferrero Rocher er mye bedre enn Smash, ja. Men av prinsipp gidder jeg ikke kjøpe den, jeg takler rett og slett ikke de snobbene. Hvis noen gidder å spandere på meg, så er det greit, men det er ikke noe jeg kjøper selv, altså.

:fun:

6802439[/snapback]

Jeg kjøpte en 30-pakning i gave til meg selv. <3

Skrevet
yeey! Idag har vi begynt med algebra, igjen! Jeg hater og ikke kunne ting jeg vet jeg kan.

6802726[/snapback]

:fun::fun::fun::fun:

LETS PARTY!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jarmo var her ;)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...