Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Newt: Hvis du skal ha dem i en måned.. Bør du ikke kvalitetsteste sitatene først? :p JEg mener.. Tenk om b-real sender en PM i fylla, som av merkelige grunner vil være innenfor retningslinjene, og du må sette den i sig-en uansett hvor teit den er. :D

6792208[/snapback]

Jeg synes det er teit nok allerede. Cirka 33% av sitatene omhandler det mannlige kjønnsorgan. ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dessverre blir det ikke noe gaming gutter.

Jeg trodde jeg leide 36-timersserver, men det var visst 24-timers.

Så ... noen andre kan leie? :) Jeg har leid nok ganger føler jeg.

6792214[/snapback]

Hvor masse koster det, og hva må jeg gjøre?

6792223[/snapback]

Du må booke server med CG leke penger i think.

Skrevet

MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. ;)

Skrevet (endret)

Hos Gameserver.no koster det 60,- for den beste servertypen i 24 timer. Du kan også leie en litt dårligere server som funker helt greit for 50,- i timen.

Bestilles med SMS.

Gameserver SMS-utleie

Edit - please, ikke lei Novanett. Det er sugent. Gameserver har mye bedre hitbox/ping. :)

Endret av NorthGarden
Skrevet

Hos Gameserver.no koster det 60,- for den beste servertypen i 24 timer. Du kan også leie en litt dårligere server som funker helt greit for 50,- i timen.

Bestilles med SMS.

Gameserver SMS-utleie

Edit - please, ikke lei Novanett. Det er sugent. Gameserver har mye bedre hitbox/ping. :)

6792254[/snapback]

Hva med CG? Der bruker man jo ikke ordentlige penger :)

Skrevet
MinStoreKjeft: Hehe, du er litt old school på forumet, så du bør jo vite at man kan dra retningslinjene litt lenger enn som så og få mye, mye høyere wtf-faktor. ;)

6792250[/snapback]

Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken.

Skrevet
TomatUlf : Du har linjert modus eller noe sånt, sjekk høyre hjøret ovenfor topp posten her

6792258[/snapback]

Han har trådet-modus på.

6792269[/snapback]

Jeg sa eller noe sånt da, trenger ikke å rette på det der, tror han skjønte det alikevel

Skrevet
Ja, jeg er den voksne personen som sier fy-fy, og peker med fingeren. Er ikke ille kommentarer, det er bare det at kommentarene er utrolig barnslige, og det skjærer meg i hjertet å vite at folka som har skrevet de, ikke har vært bedugget på blank jesusbrus med et høyt prosentall på flasken.

6792270[/snapback]

:hmm:

*oppdatere profil*

Skrevet
Hva med CG? Der bruker man jo ikke ordentlige penger :)

Eh, jo? For å skaffe slike "Catch-gamer-penger" må man betale med NOK.

Vet ikke om du tullet.

Skrevet

6792250[/snapback]

6792270[/snapback]

Det neste leddet i SO-revolusjonen er å fjerne slike ting fra signaturer. Link til sider/band/personer/tråder man liker, inkluder gjerne et sitat eller navnet ditt, men ikke bare fyll opp 4 linjer fordi det er maksimum.

Less is more.

Skrevet

6792250[/snapback]

6792270[/snapback]

Godt du fikk meg til å se det fra den synsvinkelen før jeg støtta dem fullt ut. :p

Enig i at det som står der nå er skvip, ville bare påpeke at det ikke er det verste du får tak i. Det som stod før var mye bedre. :)

Skrevet

6792270[/snapback]

:hmm:

*oppdatere profil*

6792278[/snapback]

Erhm....følte du deg truffet?

Skrevet
Det neste leddet i SO-revolusjonen er å fjerne slike ting fra signaturer. Link til sider/band/personer/tråder man liker, inkluder gjerne et sitat eller navnet ditt, men ikke bare fyll opp 4 linjer fordi det er maksimum.

Less is more.

6792286[/snapback]

På denne siden er det jo faktisk bare du, RostaD og Tomat-Ulf som bruker alle linjene.

Skrevet (endret)
Erhm....følte du deg truffet?

6792289[/snapback]

Egentlig ikke, stort sett bare tilstede med internettidentiteten min, som er ca 14år. Kjeder meg, så jeg tenkte jeg skulle spamme litt for Bundy :D

Endret av Pjokk99
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...